Pregled bibliografske jedinice broj: 1065499
Pedagoški rad u glumačkom studiju – ishodi i učinci u domenama umjetničkog te osobnog i socijalnog razvoja
Pedagoški rad u glumačkom studiju – ishodi i učinci u domenama umjetničkog te osobnog i socijalnog razvoja, 2020., postdiplomski specijalisticki, Učiteljski fakultet, specijalistički studij dramske pedagogije, Zagreb
CROSBI ID: 1065499 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagoški rad u glumačkom studiju – ishodi i učinci u domenama umjetničkog te osobnog i socijalnog razvoja
(Pedagogical Work in The Acting Studio - Outcomes and Effects in Domains of Artistic and Personal and Social Development)
Autori
Bukvić, Marin
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Učiteljski fakultet, specijalistički studij dramske pedagogije
Mjesto
Zagreb
Datum
05.06
Godina
2020
Stranica
53
Mentor
Bilić, Vesna ; Krušić, Vladimir
Ključne riječi
glumački pedagoški rad, ishodi, osobni i socijalni razvoj, umjetnički razvoj, glumački studio
(acting pedagogy, drama, acting studio, outcomes and effects, artistic personal social development)
Sažetak
Ovaj specijalistički rad bavi se glumačkim pedagoškim radom kao oblikom neformalnog cjeloživotnog odgoja i obrazovanja. U teorijskom dijelu rada, bit će prikazana opća načela i ciljevi dramskog/kazališnog pedagoškog rada te prikaz prakse glumačkog studija The Acting Studio iz Zagreba. U empirijskom dijelu rada se analizira koji se ishodi glumačkog pedagoškog rada ostvaruju kod sudionika u domeni (1) umjetničkog razvoja te u domeni (2) osobnog i socijalnog razvoja. S tim ciljem provedeno je kvalitativno istraživanje, a podaci su prikupljeni usmjerenim razgovorom u četiri fokus grupe. U njima su sudjelovala 24 sudionika prosječne dobi 25, 5 godina (25 % M i 75 % Ž). Kod određivanja uzorka, korišteno je neprobabilističko uzorkovanje (dobrovoljni i namjerni uzorak) dok je kriterij za odabir ispitanika bio pohađanje glumačkog studija u periodu od najmanje jedne godine. Rezultati su pokazali kako glumački pedagoški rad ostvaruje ishode u domenama umjetničkog te osobnog i socijalnog razvoja. Ispitanici su istaknuli kako im je u svakodnevnom životu glumački rad pomogao razviti samopouzdanje, kontrolu emocija, bolje komunikacijske vještine i kvalitetu života, a u umjetničkom kontekstu vještine i umijeća za bavljenje kazališnom umjetnošću (glumom).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Kazališna umjetnost (scenske i medijske umjetnosti), Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb