Pregled bibliografske jedinice broj: 1065313
Kompetencije učitelja i nastavnika hrvatskoga jezika za rad s učenicima s disleksijom i disgrafijom
Kompetencije učitelja i nastavnika hrvatskoga jezika za rad s učenicima s disleksijom i disgrafijom // Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju. Zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa / Zrilić, Smiljana (ur.).
Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2018. str. 151-167
CROSBI ID: 1065313 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kompetencije učitelja i nastavnika hrvatskoga jezika za rad s učenicima s disleksijom i disgrafijom
(The Competences of Pupils and Teachers of Croatian Language for Work with Pupils with Dyslexia and Dysgraphia)
Autori
Trevižan, Suzana / Miletić, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju. Zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa
Urednik/ci
Zrilić, Smiljana
Izdavač
Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru
Grad
Zadar
Godina
2018
Raspon stranica
151-167
ISBN
978-953-331-252-1
Ključne riječi
disleksija, disgrafija, učenici, nastava hrvatskoga jezika, nastavnici Hrvatskoga jezika, učitelji Hrvatskoga jezika
(dyslexia, dysgraphia, pupils, Croatian language class, the teacher of Croatian language)
Sažetak
U radu se donose rezultati istraživanja provedenoga s ciljem utvrđivanja kompetencija učitelja i nastavnika Hrvatskoga jezika za rad s učenicima s disleksijom i disgrafijom. Rad uključuje i provedeno terensko istraživanje u obliku ankete. Zadaće su istraživanja bile ustvrditi jesu li se ispitanici na studiju hrvatskog jezika i književnosti upoznali s načinom rada s učenicima s disleksijom i disgrafijom te jesu li tijekom dugogodišnje prakse razvili i usvojili neke vlastite metode kako bi učenicima olakšali praćenje nastave Hrvatskog jezika. Rezultati istraživanja nedvojbeno upućuju na nedovoljnu kompetentnost ispitanika i gotovo nikakvu institucionalnu educiranost za navedenu problematiku s kojom se svakodnevno susreću. Taj bi se nedostatak svakako trebao riješiti uvodeći u sveučilišne programe za učitelje i nastavnike Hrvatskoga jezike kolegije koji će obrađivati tu problematiku, a također i sustavnim cjeloživotnim obrazovanjem učitelja na odgovarajućim seminarima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija