Pregled bibliografske jedinice broj: 1065233
Preferencije učitelja hrvatskoga jezika u osnovnoj školi pri izboru udžbenika za nastavni predmet Hrvatski jezik
Preferencije učitelja hrvatskoga jezika u osnovnoj školi pri izboru udžbenika za nastavni predmet Hrvatski jezik // U RIJEČI HRVATSKOJ Zbornik posvećen Vladi Pandžiću / Ćavar, Ana / Nemeth Jajić, Jadranka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filološko društvo ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 315-339
CROSBI ID: 1065233 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Preferencije učitelja hrvatskoga jezika u osnovnoj školi pri izboru udžbenika za nastavni predmet Hrvatski jezik
(The preferences of teachers of the Croatian language in choosing handbook for Croatian language subject)
Autori
Miletić, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
U RIJEČI HRVATSKOJ Zbornik posvećen Vladi Pandžiću
Urednik/ci
Ćavar, Ana / Nemeth Jajić, Jadranka
Izdavač
Hrvatsko filološko društvo ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2018
Raspon stranica
315-339
ISBN
978-953-296-143-0
Ključne riječi
učitelji hrvatskoga jezika, hrvatski jezik, nastavni predmet Hrvatski jezik, udžbenik, odabir udžbenika, ocjenjivanje udžbenika, udžbenički standard
(teachers of the Croatian language, Croatian language, Croatian language subject, textbook, textbook selection, texbook evaluation, texbook standard)
Sažetak
U radu se donose rezultati terenskog istraživanja provedenoga s ciljem utvrđivanja preferencija učitelja hrvatskoga jezika u osnovnoj školi pri odabiru udžbenika za nastavni predmet Hrvatski jezik. Anketom se nastojalo ustvrditi koji su zahtjevi i standardi udžbeničkog standarda ocijenjeni kao najvažniji za ocjenjivanje udžbenika po kojem će raditi sa svojim učenicima. Rezultati su istraživanja pokazali da učitelji hrvatskoga jezika pri odabiru udžbenika najveću važnost pridaju jezičnim zahtjevima. Važnima su ocijenjeni i pedagoški i psihološki zahtjevi te znanstveni zahtjevi. Spoznaje do kojih se došlo tijekom istraživanja predstavljaju zanimljive informacije o kojima bi trebali razmisliti autori, priređivači i izdavači budućih udžbenika za nastavni predmet Hrvatski jezik u osnovnoj školi, jer nije rijetka pojava zanemarivanja određenih zahtjeva i standarda koje učitelji hrvatskoga jezika ocjenjuju iznimno bitnima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija