Pregled bibliografske jedinice broj: 1065229
Utjecaj novih medija na pismenost, čitateljske sposobnosti i navike učenika
Utjecaj novih medija na pismenost, čitateljske sposobnosti i navike učenika // Zbornik radova sa Šeste međunarodne konferencije Fakulteta za strane jezike: Jezik, književnost i tehnologija, 19. i 20. maj 2017. JEZIK, KNJIŽEVNOST I TEHNOLOGIJA / Panajotović, Artea, Budinčić, Valentina, Ćuk, Maja (ur.).
Beograd: Alfa BK Univerzitet, 2018. str. 65-97
CROSBI ID: 1065229 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj novih medija na pismenost, čitateljske sposobnosti i navike učenika
(INFLUENCE OF NEW MEDIAS ON LITERACY, READING CAPABILITIES AND STUDENT'S HABITS)
Autori
Studin, Nives / Miletić, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Zbornik radova sa Šeste međunarodne konferencije Fakulteta za strane jezike: Jezik, književnost i tehnologija, 19. i 20. maj 2017. JEZIK, KNJIŽEVNOST I TEHNOLOGIJA
Urednik/ci
Panajotović, Artea, Budinčić, Valentina, Ćuk, Maja
Izdavač
Alfa BK Univerzitet
Grad
Beograd
Godina
2018
Raspon stranica
65-97
ISBN
978-86-6461-023-0
Ključne riječi
medijski odgoj, pismenost, čitateljske navike, medijska kultura, medijska pismenost
(media education, students, literacy, reading habits, media culture, media literacy)
Sažetak
U radu je provedeno istraživanje s ciljem utvrđivanja utjecaja novih medija na pismenost, čitateljske sposobnosti i navike učenika. Rad uključuje i terensko istraživanje u obliku ankete (učenici N = 144, učitelji hrvatskoga jezika N = 30). Rezultati istraživanja upućuju na negativan, ali i pozitivan utjecaj novih medija na životni stil i čitateljske navike učenika, kao i na njihovu pismenost. Učitelji apostrofiraju nedovoljno poznavanje medijske problematike koju bi trebali predavati te ističu potrebu cjeloživotne izobrazbe u tom području. Zagovaraju uključivanje medijskog odgoja u nastavu kako bi se negativan utjecaj sveo na najmanju mjeru, a iskoristili pozitivni utjecaji medija na jezične kompetencije učenika. Ispitanici priželjkuju veću primjenu novih medija u nastavi hrvatskoga jezika zbog pozitivnog učinka na angažman učenika na satu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija