Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1065027

Manipulacijske strategije u kataloškoj prodaji kozmetičkih proizvoda


Stolac, Diana
Manipulacijske strategije u kataloškoj prodaji kozmetičkih proizvoda // Manipulačno-komunikačné a persuazívno-komunikačné koncepcie / Odaloš, Pavol (ur.).
Banska Bistrica: Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici ; Vydavateľstvo Belianum, 2017. str. 115-124


CROSBI ID: 1065027 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Manipulacijske strategije u kataloškoj prodaji kozmetičkih proizvoda
(Manipulation strategy in the catalog / mail order selling of cosmetic products)

Autori
Stolac, Diana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Manipulačno-komunikačné a persuazívno-komunikačné koncepcie

Urednik/ci
Odaloš, Pavol

Izdavač
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici ; Vydavateľstvo Belianum

Grad
Banska Bistrica

Godina
2017

Raspon stranica
115-124

ISBN
978-80-557-1338-0

Ključne riječi
reklame, katalozi, manipulacija
(advertisment, catalogues, manipulation)

Sažetak
Kataloška prodaja vrsta je izravne prodaje proizvoda u kojoj su informacije o proizvodu objavljene u katalogu. To je vrsta maloprodaje izvan poslovnice. Svjetski proizvođači i organizatori kataloške prodaje započeli su nuditi svoje proizvode ovakvim načinom prodaje još na kraju 19. stoljeća (npr. prvi Avonov katalog objavljen je 1887. godine). Na hrvatskom su tržištu prisutni posljednjih dvadesetak godina. Korpus za analizu katalozi su za prodaju kozmetike. Radi se o proizvodima koji su dostupni isključivo u kataloškoj prodaji, a ne u trgovinama. Analiziraju se nejezične i jezične strategije. Između nejezičnih strategija komentiraju se: smještanje unutar kataloga, povoljne cijene za izdvojene proizvode, dobivanje dara za kupljeni proizvod, vezane kupovine unutar kataloga, vezane kupovine dvaju i više ciklusa prodaje, uključivanje poznatoga lica u reklamiranje proizvoda i dr. Između jezičnih strategija komentiraju se: sintagme raznih konstrukcija, atributi, strane riječi, imperativi, pitanja te uporaba drugih jezičnih sredstava. Manipulacija se iščitava i iz jezičnih i iz nejezičnih sredstava.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija

Napomena
Pretisak rada: Manipulacijske strategije u kataloškoj prodaji kozmetičkih proizvoda, u: Jezik kao predmet proučavanja i jezik kao predmet poučavanja, ur. Diana Stolac i Anastazija Vlastelić, Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku i Srednja Europa, Zagreb 2017., 389–401.



POVEZANOST RADA


Projekti:
uniri-human-18-285

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Diana Stolac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stolac, Diana
Manipulacijske strategije u kataloškoj prodaji kozmetičkih proizvoda // Manipulačno-komunikačné a persuazívno-komunikačné koncepcie / Odaloš, Pavol (ur.).
Banska Bistrica: Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici ; Vydavateľstvo Belianum, 2017. str. 115-124
Stolac, D. (2017) Manipulacijske strategije u kataloškoj prodaji kozmetičkih proizvoda. U: Odaloš, P. (ur.) Manipulačno-komunikačné a persuazívno-komunikačné koncepcie. Banska Bistrica, Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici ; Vydavateľstvo Belianum, str. 115-124.
@inbook{inbook, author = {Stolac, Diana}, editor = {Odalo\v{s}, P.}, year = {2017}, pages = {115-124}, keywords = {reklame, katalozi, manipulacija}, isbn = {978-80-557-1338-0}, title = {Manipulacijske strategije u katalo\v{s}koj prodaji kozmeti\v{c}kih proizvoda}, keyword = {reklame, katalozi, manipulacija}, publisher = {Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici ; Vydavate\v{l}stvo Belianum}, publisherplace = {Banska Bistrica} }
@inbook{inbook, author = {Stolac, Diana}, editor = {Odalo\v{s}, P.}, year = {2017}, pages = {115-124}, keywords = {advertisment, catalogues, manipulation}, isbn = {978-80-557-1338-0}, title = {Manipulation strategy in the catalog / mail order selling of cosmetic products}, keyword = {advertisment, catalogues, manipulation}, publisher = {Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici ; Vydavate\v{l}stvo Belianum}, publisherplace = {Banska Bistrica} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font