Pregled bibliografske jedinice broj: 1064959
Mogućnosti primjene tehnologija 2.0 u hibridnoj nastavi engleskoga jezika struke s obzirom na pedagošku namjenu
Mogućnosti primjene tehnologija 2.0 u hibridnoj nastavi engleskoga jezika struke s obzirom na pedagošku namjenu // Od teorije do prakse u jeziku struke – Zbornik radova s II. međunarodne konferencije Udruge nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama / Omrčen, Darija ; Krakić, Ana-Marija (ur.).
Zagreb: Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama, 2017. str. 93-109 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1064959 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnosti primjene tehnologija 2.0 u hibridnoj nastavi engleskoga jezika struke s obzirom na pedagošku namjenu
(The potential for use of Web 2.0 technologies in blended ESP instruction with regards to pedagogical aim)
Autori
Kovačić, Andreja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Od teorije do prakse u jeziku struke – Zbornik radova s II. međunarodne konferencije Udruge nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama
/ Omrčen, Darija ; Krakić, Ana-Marija - Zagreb : Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama, 2017, 93-109
Skup
II. međunarodna konferencija - Od teorije do prakse u jeziku struke
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 17.02.2017. - 18.02.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
e-aktivnosti ; hibridna nastava ; suradničko učenje ; tehnologije 2.0 ; wiki
(e-tivities ; blended instruction ; collaborative learning ; Web 2.0 technologies ; wiki)
Sažetak
Nastava stranoga jezika struke (NSJS) unapređuje se usporedno s evolucijom informacijske tehnologije i njenih obrazovnih primjena. Pomoću alata 2.0 u poznate tehnike i strategije može se ugraditi društvena komponenta učenja s većim naglaskom na ulozi učenika kao (su)kreatora online obrazovnih sadržaja. S obzirom na to da su među načelima koncepta weba 2.0 vršnjačka suradnja, dijeljenje znanja ili interakcija s autentičnom svrhom, njegova obrazovna primjena često se ostvaruje kroz suradničko pisanje, projektnu nastavu, no i kroz kraće aktivnosti različite kognitivne zahtjevnosti. Općeniti cilj ovog rada jest prikazati problematiku uporabe tehnologija 2.0 u akademskoj NSJS unutar konstruktivističke paradigme poučavanja. Specifičan cilj jest prikazati nekoliko mogućnosti uporabe tehnologija 2.0 za provedbu individualnih i suradničkih online aktivnostima (e-aktivnostima) s različitom pedagoškom svrhom u hibridnoj nastavi engleskoga jezika poslovne i informatičke struke. Središnja tehnologija za podršku prikazanim e-aktivnostima jesu wiki sustavi. Prvi dio rada predstavlja teorijski okvir za integraciju tehnologija 2.0 u aktualnoj NSJS unutar hibridnog modela e-učenja, s posebnim osvrtom na wiki sustave. Drugi dio rada sadrži primjere konkretnih e-aktivnosti koje, pored jezičnih vještina, u različitoj mjeri mogu pridonijeti i razvoju pojmovnog strukovnog znanja, suradničkih vještina, digitalnih pismenosti te personalizaciji nastave. E-aktivnosti uvrštene u ovaj rad također se razmatraju s gledišta nekoliko tipologija obrazovnih uporaba wiki sustava za provedbu online aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Andreja Kovačić
(autor)