Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1064959

Mogućnosti primjene tehnologija 2.0 u hibridnoj nastavi engleskoga jezika struke s obzirom na pedagošku namjenu


Kovačić, Andreja
Mogućnosti primjene tehnologija 2.0 u hibridnoj nastavi engleskoga jezika struke s obzirom na pedagošku namjenu // Od teorije do prakse u jeziku struke – Zbornik radova s II. međunarodne konferencije Udruge nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama / Omrčen, Darija ; Krakić, Ana-Marija (ur.).
Zagreb: Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama, 2017. str. 93-109 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1064959 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mogućnosti primjene tehnologija 2.0 u hibridnoj nastavi engleskoga jezika struke s obzirom na pedagošku namjenu
(The potential for use of Web 2.0 technologies in blended ESP instruction with regards to pedagogical aim)

Autori
Kovačić, Andreja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Od teorije do prakse u jeziku struke – Zbornik radova s II. međunarodne konferencije Udruge nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama / Omrčen, Darija ; Krakić, Ana-Marija - Zagreb : Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama, 2017, 93-109

Skup
II. međunarodna konferencija - Od teorije do prakse u jeziku struke

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 17.02.2017. - 18.02.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
e-aktivnosti ; hibridna nastava ; suradničko učenje ; tehnologije 2.0 ; wiki
(e-tivities ; blended instruction ; collaborative learning ; Web 2.0 technologies ; wiki)

Sažetak
Nastava stranoga jezika struke (NSJS) unapređuje se usporedno s evolucijom informacijske tehnologije i njenih obrazovnih primjena. Pomoću alata 2.0 u poznate tehnike i strategije može se ugraditi društvena komponenta učenja s većim naglaskom na ulozi učenika kao (su)kreatora online obrazovnih sadržaja. S obzirom na to da su među načelima koncepta weba 2.0 vršnjačka suradnja, dijeljenje znanja ili interakcija s autentičnom svrhom, njegova obrazovna primjena često se ostvaruje kroz suradničko pisanje, projektnu nastavu, no i kroz kraće aktivnosti različite kognitivne zahtjevnosti. Općeniti cilj ovog rada jest prikazati problematiku uporabe tehnologija 2.0 u akademskoj NSJS unutar konstruktivističke paradigme poučavanja. Specifičan cilj jest prikazati nekoliko mogućnosti uporabe tehnologija 2.0 za provedbu individualnih i suradničkih online aktivnostima (e-aktivnostima) s različitom pedagoškom svrhom u hibridnoj nastavi engleskoga jezika poslovne i informatičke struke. Središnja tehnologija za podršku prikazanim e-aktivnostima jesu wiki sustavi. Prvi dio rada predstavlja teorijski okvir za integraciju tehnologija 2.0 u aktualnoj NSJS unutar hibridnog modela e-učenja, s posebnim osvrtom na wiki sustave. Drugi dio rada sadrži primjere konkretnih e-aktivnosti koje, pored jezičnih vještina, u različitoj mjeri mogu pridonijeti i razvoju pojmovnog strukovnog znanja, suradničkih vještina, digitalnih pismenosti te personalizaciji nastave. E-aktivnosti uvrštene u ovaj rad također se razmatraju s gledišta nekoliko tipologija obrazovnih uporaba wiki sustava za provedbu online aktivnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Andreja Kovačić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Kovačić, Andreja
Mogućnosti primjene tehnologija 2.0 u hibridnoj nastavi engleskoga jezika struke s obzirom na pedagošku namjenu // Od teorije do prakse u jeziku struke – Zbornik radova s II. međunarodne konferencije Udruge nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama / Omrčen, Darija ; Krakić, Ana-Marija (ur.).
Zagreb: Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama, 2017. str. 93-109 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Kovačić, A. (2017) Mogućnosti primjene tehnologija 2.0 u hibridnoj nastavi engleskoga jezika struke s obzirom na pedagošku namjenu. U: Omrčen, D. & Krakić, A. (ur.)Od teorije do prakse u jeziku struke – Zbornik radova s II. međunarodne konferencije Udruge nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama.
@article{article, author = {Kova\v{c}i\'{c}, Andreja}, year = {2017}, pages = {93-109}, keywords = {e-aktivnosti, hibridna nastava, suradni\v{c}ko u\v{c}enje, tehnologije 2.0, wiki}, title = {Mogu\'{c}nosti primjene tehnologija 2.0 u hibridnoj nastavi engleskoga jezika struke s obzirom na pedago\v{s}ku namjenu}, keyword = {e-aktivnosti, hibridna nastava, suradni\v{c}ko u\v{c}enje, tehnologije 2.0, wiki}, publisher = {Udruga nastavnika jezika struke na visoko\v{s}kolskim ustanovama}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kova\v{c}i\'{c}, Andreja}, year = {2017}, pages = {93-109}, keywords = {e-tivities, blended instruction, collaborative learning, Web 2.0 technologies, wiki}, title = {The potential for use of Web 2.0 technologies in blended ESP instruction with regards to pedagogical aim}, keyword = {e-tivities, blended instruction, collaborative learning, Web 2.0 technologies, wiki}, publisher = {Udruga nastavnika jezika struke na visoko\v{s}kolskim ustanovama}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font