Pregled bibliografske jedinice broj: 1064742
Buduća istraživanja kineziološke edukacije – filozofija, neuroznanost i kultivacija karaktera
Buduća istraživanja kineziološke edukacije – filozofija, neuroznanost i kultivacija karaktera // Filozofija, obrazovanje i škola / Jurić, Hrvoje ; Krznar, Tomislav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2019. str. 27-27 (predavanje, recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1064742 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Buduća istraživanja kineziološke
edukacije – filozofija, neuroznanost i kultivacija karaktera
(Future Studies in Kinesiological Education - Philosophy,
Neuroscience and Cultivation of Character)
Autori
Branković, Edin
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Filozofija, obrazovanje i škola
/ Jurić, Hrvoje ; Krznar, Tomislav - Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2019, 27-27
ISBN
978-953-164-205-7
Skup
Godišnji simpozij Hrvatskog filozofskog društva: Filozofija, obrazovanje i škola
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 12.12.2019. - 14.12.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
motivacija ; kineziološka edukacija ; usredotočena svjesnost
(motivation ; kinesiological education ; mindfulness)
Sažetak
Cilj je ovog izlaganja kritičko-komparativnom analizom ukazati na smjer budućih teorijskih i empirijskih istraživanja u kineziološkoj eduka- ciji za sredinu 21. stoljeća, uzimajući u obzir, s jedne strane, da sport i tjelovježba pobuđuju sve veći interes, a s druge strane da je depresija najraširenija bolest današnjice. Istraživanje je pokazalo (1) da primjena edukativne filozofije Istoka nudi mogućnost izlaska iz krize opredmećivanja čovjeka kultivacijom ka- raktera, tj. vježbanjem tijela, educiranjem razuma, odgajanjem srca i duha ; (2) da neuroznanstvene spoznaje ukazuju na efikasnost kultivacijskih pro- grama zasnovanih na tjelovježbi i usredotočenoj svijesti s obzirom na cje- loviti razvoj čovjeka (tijelo, razum, srce, duh). Kineziologija zajedno s filozofijom sporta, obrazovnim znanostima i neuroznanosti može biti primjer pozitivnih praksi i promjena u dobu krize smisla suvremenog čovjeka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Kineziologija, Filozofija, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti), Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)