Pregled bibliografske jedinice broj: 1064587
Neodrživost tradicionalnog obrazovanja u suzbijanju marginalizacije
Neodrživost tradicionalnog obrazovanja u suzbijanju marginalizacije // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LXV (2019), 189-199 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1064587 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neodrživost tradicionalnog obrazovanja u
suzbijanju marginalizacije
(The Unsestainability of the Tradicional education
in combating in Marginalization)
Autori
Vrcelj, Sofija ; Kušić, Siniša ; Zovko, Anita
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) LXV
(2019);
189-199
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
obrazovanje ; marginalizacija ; odrasli ; kurikulum
(education ; marginalization ; adult ; curriculum)
Sažetak
U radu se analizira marginalizacija sa posebnim osvrtom na marginalizaciju u obrazovanju.Iako j (obrazovna) marginalizacija sklizak konstrukt, ona postoji u svim društvima i zahvaća različite skupine ljudi. Tradicionalni pristup obrazovanju, koji generiraju marginalizaciju, i pored određenih pokušaja pokazali su svu nemoć u njezinom suzbijanju u obrazovanju čime se nameće potreba kreiranja drugačijeg obrazovanja koje će omogućiti osnaživanje marginaliziranih. Na razini škola osnaživanje je proces u kojem sudionici razvijaju kompetencije potrebne za preuzimanje odgovornosti za vlastiti rast i rješavanje vlastitih problema dok je na međunarodnoj i nacionalnoj razini proces i akcije koje daju dopuštenje nastavnicima da prilagode kurikulume i pedagogiju kako bi se zadovoljile potrebe učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka