Pregled bibliografske jedinice broj: 1064582
Digitalna pismenost u obrazovanju odraslih-put ka inovaciji postojećih modela
Digitalna pismenost u obrazovanju odraslih-put ka inovaciji postojećih modela // "Inovacije u psihološkoj nauci i praksi"
Moskva: Ruski univerzitet prijateljstva naroda ; Psihološki institut ruske akademije obrazovanja, 2019. str. 274-279 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1064582 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalna pismenost u obrazovanju odraslih-put ka
inovaciji postojećih modela
(Digital literacy in adult education-a way to
innoving existing models)
Autori
Zovko, Anita ; Vrcelj, Sofija ; Kušić, Siniša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
"Inovacije u psihološkoj nauci i praksi"
/ - Moskva : Ruski univerzitet prijateljstva naroda ; Psihološki institut ruske akademije obrazovanja, 2019, 274-279
ISBN
978-5-209-09816-4
Skup
Međunarodna konferencija mladih znanstvenika "Inovacije u psihološkoj nauci i praksi"
Mjesto i datum
Moskva, Ruska Federacija, 21.11.2019. - 22.11.2019
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
medijska pismenost, obrazovanje odraslih
(media literacy, adult education)
Sažetak
Sažetak: Medijska pismenost u obrazovanju odraslih pokazuje se važnim dijelom sadržajne i organizacijske dimenzije postojećih modela. Ta promjena je nastala kao rezultat dinamičnog okruženja u kojem odrasli žive i obrazuju se. Cilj ovog rada je ukazati na važnost medijske pismenosti na svim razinama obrazovanja a posebice u obrazovanja odraslih.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka