Pregled bibliografske jedinice broj: 1064415
Mobilni uređaj kao sredstvo izrade foto i video materijala prema knjizi standarda UniCredit Grupe
Mobilni uređaj kao sredstvo izrade foto i video materijala prema knjizi standarda UniCredit Grupe, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za umjetničke studije, Koprivnica
CROSBI ID: 1064415 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mobilni uređaj kao sredstvo izrade foto i video
materijala
prema knjizi standarda UniCredit Grupe
(Mobile device used as photo and video creating
tool,
according to the brandbook styleguide of UniCredit
Group)
Autori
Glasnović, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za umjetničke studije
Mjesto
Koprivnica
Datum
16.10
Godina
2019
Stranica
36
Mentor
Tomiša, Mario ; Periša, Mario
Ključne riječi
marketinška komunikacija ; masovni mediji ; knjiga standarda ; mobilna fotografija ; reklama
(marketing communication ; mass media ; brand guidelines ; mobile photography ; advertising)
Sažetak
Izrada marketinških materijala u većini situacija nije prepuštena potpunoj kreativnosti, već je ona gotovo uvijek u okvirima grafičkih i drugih standarda pojedine kompanije s ciljem postizanja stilskog jedinstva i prepoznatljivosti marke na svim tržištima i povezanosti proizvoda s njegovim vizualnim kodom i porukom koja je zadana. U radu se razrađuju svi detalji iz standarda koji utječu na proces izrade fotografija i video materijala za zadanu namjenu, a da istovremeno određeni materijal funkcionira kvalitetno na svim dimenzijama, platformama i sl. Osnovna ideja rada je prikazati mogućnosti i nevjerojatnu kvalitetu fotografija i video sadržaja stvorenih pametnim telefonom koja briše granicu između fotografija stvorenih profesionalnim fotoaparatima i onih koje su stvorene tek malim prijenosnim uređajem čija primarna namjena čak niti nisu fotografiranje ili snimanje – mobilnim telefonom. Rezultat završnog rada je serija fotografija među kojima su odabrane 3 najbolje, koje po svim zadanim vizualnim uvjetima i elementima odgovaraju standardima UniCredit Grupe, te video spot u trajanju od 50 sekundi, koji zaokružuje cijelu priču i poruku koja je zamišljena. Time je stvorena zaokružena cjelina čiji je cilj promidžba zadanog proizvoda odabrane korporacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Dizajn
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica