Pregled bibliografske jedinice broj: 1064314
Učestalost i oblici suradnje odgojitelja i roditelja u katoličkim vrtićima u odnosu na javne i privatne dječje vrtiće u Zadarskoj županiji
Učestalost i oblici suradnje odgojitelja i roditelja u katoličkim vrtićima u odnosu na javne i privatne dječje vrtiće u Zadarskoj županiji // Obnovljeni život : časopis za religioznu kulturu, 74 (2019), 2; 249-260 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1064314 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učestalost i oblici suradnje odgojitelja i
roditelja u katoličkim vrtićima u odnosu na
javne i privatne dječje vrtiće u Zadarskoj
županiji
(Frequency and forms of cooperation between
educators and parents in Catholic kindergartens
in relation to public and private kindergartens
in Zadar County)
Autori
Mohorić, Marijana ; Nenadić-Bilan, Diana
Izvornik
Obnovljeni život : časopis za religioznu kulturu (0351-3947) 74
(2019), 2;
249-260
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
suradnja ; roditelji ; odgojitelji ; katolički vrtići
(cooperation ; parents ; educators ; Catholic kindergartens)
Sažetak
U radu se polazi od rezultata brojnih istraživanja o potrebi i važnosti uspostave suradničkih odnosa između odgojitelja i roditelja. Rezultati navedenih istraživanja ukazuju na nezamjenljivi doprinos roditeljske uključenosti cjelokupnoj dobrobiti djece, kao i kvaliteti života i rada predškolske ustanove. Polazeći od potrebe aktivnoga i intenzivnoga uključivanja roditelja kao ravnopravnih suradnika u ostvarivanje misije i zadaća dječjega vrtića, u radu su prezentirani rezultati istraživanja provedenoga na uzorku od tri javna gradska dječja vrtića, tri privatna dječja vrtića te tri katolička dječja vrtića u Zadarskoj županiji. Ispitani su stavovi odgojitelja u vezi s učestalosti odaziva roditelja na suradnju, zastupljenih oblika suradnje s roditeljima te uočenih prepreka u ostvarivanju suradničkih odnosa. Dobiveni rezultati istraživanja ukazuju na sličnosti, ali i razlike u navedenim stavovima s obzirom na vrstu predškolske ustanove. Podatci prezentirani u radu potiču na daljnja istraživanja negativnih stavova koji ometaju uspostavu kvalitetnije suradnje s roditeljima te promišljanje učinkovitijih oblika suradnje koji bi odgovarali potrebama suvremene obitelji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne humanističke znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus