Pregled bibliografske jedinice broj: 1064169
STAVOVI UČENIKA O IMPLEMENTACIJI KURIKULUMA INFORMATIČKIH PREDMETA U SREDNJE ŠKOLE
STAVOVI UČENIKA O IMPLEMENTACIJI KURIKULUMA INFORMATIČKIH PREDMETA U SREDNJE ŠKOLE // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 65 (2019), 227-238 doi:10.32903/zs.65.1-2.18 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1064169 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
STAVOVI UČENIKA O IMPLEMENTACIJI KURIKULUMA
INFORMATIČKIH PREDMETA U SREDNJE ŠKOLE
(Attitudes of Students and Parents towards
Implementation of IT Subjects' Curriculums in
Secondary Schools)
Autori
Jakopec, Tomislav ; Zelić, Ivica ; Šupe, Dragan
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 65
(2019);
227-238
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
informatički predmeti, kurikulum, stavovi roditelja, stavovi učenika, srednja škola
(attitudes of parents, curriculum, high school, IT courses, students' attitudes)
Sažetak
U sklopu projekta ICT Znanstveni laboratorij provedeno je istraživanje s ciljem ispitivanja stavova učenika o implementiranju kurikuluma informatičkih predmeta u srednje škole. U istraživanju su sudjelovala 142 učenika privatnih srednjih škola „Gaudeamus“ i „Pitagora“, od čega 72 učenice i 70 učenika koji su ispunili anketu od 13 pitanja. Analizom rezultata utvrđeno je s jedne strane da u dvjema školama ukupno 78, 00 % učenika pohađa nastavu informatike u školi i u velikom se postotku slažu s tvrdnjom da im je informatička pismenost važna za buduće zanimanje, dok s druge strane među njima 53, 00 % učenika nije upoznato s kraticom IKT (informacijsko-komunikacijska tehnolo- gija). Učenici se uglavnom slažu s tvrdnjom da im postojeća nastava informatike nije dovoljna za nastavak obrazovanja. Takvi rezultati navode na zaključak da je potrebno obogatiti sadržaje iz nastavnog predmeta informatika, a za što postoji velik interes među samim učenicima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- EBSCO Publishing, Editoral Department, Massachusetts, USA
- Emerald Management Reviews database, United Kingdom
- Ulrich Serials Analysis System, USA