Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 106400

Marketing u muzejima ili o vrlini i kako je obznaniti


Šola, Tomislav
Marketing u muzejima ili o vrlini i kako je obznaniti. Zagreb: Hrvatsko muzejsko društvo, 2001 (monografija)


CROSBI ID: 106400 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing u muzejima ili o vrlini i kako je obznaniti
(Marketing in museums or about virtue and how to make it known)

Autori
Šola, Tomislav

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, ostalo

Izdavač
Hrvatsko muzejsko društvo

Grad
Zagreb

Godina
2001

Stranica
322

ISBN
953-98225-1-3

Ključne riječi
muzejska djelatnost, marketing
(museum activities, marketing)

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
130710

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tomislav Šola (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šola, Tomislav
Marketing u muzejima ili o vrlini i kako je obznaniti. Zagreb: Hrvatsko muzejsko društvo, 2001 (monografija)
Šola, T. (2001) Marketing u muzejima ili o vrlini i kako je obznaniti. Zagreb, Hrvatsko muzejsko društvo.
@book{book, author = {\v{S}ola, Tomislav}, year = {2001}, pages = {322}, keywords = {muzejska djelatnost, marketing}, isbn = {953-98225-1-3}, title = {Marketing u muzejima ili o vrlini i kako je obznaniti}, keyword = {muzejska djelatnost, marketing}, publisher = {Hrvatsko muzejsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {\v{S}ola, Tomislav}, year = {2001}, pages = {322}, keywords = {museum activities, marketing}, isbn = {953-98225-1-3}, title = {Marketing in museums or about virtue and how to make it known}, keyword = {museum activities, marketing}, publisher = {Hrvatsko muzejsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font