Pregled bibliografske jedinice broj: 1063545
Formativno vrednovanje s pomoću kognitivnog konflikta
Formativno vrednovanje s pomoću kognitivnog konflikta // Matematika i škola, 21 (2020), 104; 147-153 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1063545 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Formativno vrednovanje s pomoću kognitivnog
konflikta
(Formative assessment using cognitive conflict)
Autori
Novački, Danijela ; Jukić Matić, Ljerka
Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) 21
(2020), 104;
147-153
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
kongitivni konflikt ; matematika ; formativno vrednovanje
(cognitive conflict ; mathematics ; formative assessment)
Sažetak
U ovom radu upoznajemo kognitivni konflikt u nastavi matematike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Osijeku, Odjel za matematiku
Profili:
Ljerka Jukić Matić
(autor)