Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1063545

Formativno vrednovanje s pomoću kognitivnog konflikta


Novački, Danijela; Jukić Matić, Ljerka
Formativno vrednovanje s pomoću kognitivnog konflikta // Matematika i škola, 21 (2020), 104; 147-153 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1063545 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Formativno vrednovanje s pomoću kognitivnog konflikta
(Formative assessment using cognitive conflict)

Autori
Novački, Danijela ; Jukić Matić, Ljerka

Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) 21 (2020), 104; 147-153

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
kongitivni konflikt ; matematika ; formativno vrednovanje
(cognitive conflict ; mathematics ; formative assessment)

Sažetak
U ovom radu upoznajemo kognitivni konflikt u nastavi matematike. 

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Osijeku, Odjel za matematiku

Profili:

Avatar Url Ljerka Jukić Matić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

mis.element.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Novački, Danijela; Jukić Matić, Ljerka
Formativno vrednovanje s pomoću kognitivnog konflikta // Matematika i škola, 21 (2020), 104; 147-153 (domaća recenzija, članak, stručni)
Novački, D. & Jukić Matić, L. (2020) Formativno vrednovanje s pomoću kognitivnog konflikta. Matematika i škola, 21 (104), 147-153.
@article{article, author = {Nova\v{c}ki, Danijela and Juki\'{c} Mati\'{c}, Ljerka}, year = {2020}, pages = {147-153}, keywords = {kongitivni konflikt, matematika, formativno vrednovanje}, journal = {Matematika i \v{s}kola}, volume = {21}, number = {104}, issn = {1332-0327}, title = {Formativno vrednovanje s pomo\'{c}u kognitivnog konflikta}, keyword = {kongitivni konflikt, matematika, formativno vrednovanje} }
@article{article, author = {Nova\v{c}ki, Danijela and Juki\'{c} Mati\'{c}, Ljerka}, year = {2020}, pages = {147-153}, keywords = {cognitive conflict, mathematics, formative assessment}, journal = {Matematika i \v{s}kola}, volume = {21}, number = {104}, issn = {1332-0327}, title = {Formative assessment using cognitive conflict}, keyword = {cognitive conflict, mathematics, formative assessment} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font