Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1063096

RADIONICE „UPOZNAJMO ZNAKOVNI JEZIK“ ZA INFORMIRANJE UČENIKA O DJECI S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU


Svedružić, Anamaria; Svedružić, Antonio
RADIONICE „UPOZNAJMO ZNAKOVNI JEZIK“ ZA INFORMIRANJE UČENIKA O DJECI S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU // Varaždinski učitelj: digitalni stručni časopis za odgoj i obrazovanje, 3 (2020), 158-170 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1063096 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
RADIONICE „UPOZNAJMO ZNAKOVNI JEZIK“ ZA INFORMIRANJE UČENIKA O DJECI S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU
("Meet the differences" workshops to inform students about children with disabilities)

Autori
Svedružić, Anamaria ; Svedružić, Antonio

Izvornik
Varaždinski učitelj: digitalni stručni časopis za odgoj i obrazovanje (2623-7237) 3 (2020); 158-170

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
inkluzija, integracija, slušne teškoće, stav, teškoća u razvoju
(inclusion, integration, hearing difficulties, attitude, developmental difficulties)

Sažetak
Danas je 7, 4% djece s teškoćama u razvoju uključeno u redovno osnovno obrazovanje, ali još uvijek postoje prepreke u ostvarivanju njihove potpune uključenosti ili inkluzije. Prema izvješću pravobraniteljice za djecu iz 2018. godine prepreke u ostvarivanju prava djece s teškoćama u razvoju odnose se na nedostatne kompetencije odgojno–obrazovnih radnika, teškoće u provedbi programa, nedovoljnu opremljenost škola i nedostupnost pomoćnika u nastavi. Izvješće pokazuje da su za uključivanje djece s teškoćama u razvoju u redovan sustav školovanja važne objektivne i organizacijske pretpostavke. Međutim, suvremena istraživanja ukazuju na važnost subjektivnih pretpostavki, odnosno stavova svih sudionika koji mogu usporiti ili onemogućiti uspješnu inkluziju. U tom smislu, stavovi učenika urednog razvoja prema učenicima s teškoćama u razvoju važan su doprinos inkluziji djece s teškoćama u razvoju u redovan odgojno– obrazovni sustav. U ovom radu opisuje se programski koncept radionica „Upoznajmo znakovni jezik“ i njihov doprinos informiranju učenika urednog razvoja prema učenicima s teškoćama u razvoju. Rezultati informiranosti putem radionica „Upoznajmo znakovi jezik“ potvrdili su važnost upoznavanja učenika urednog razvoja o specifičnostima, teškoćama i mogućnostima učenika s teškoćama u razvoju s naglaskom na slušne teškoće.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Antonio Svedružić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Svedružić, Anamaria; Svedružić, Antonio
RADIONICE „UPOZNAJMO ZNAKOVNI JEZIK“ ZA INFORMIRANJE UČENIKA O DJECI S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU // Varaždinski učitelj: digitalni stručni časopis za odgoj i obrazovanje, 3 (2020), 158-170 (domaća recenzija, članak, stručni)
Svedružić, A. & Svedružić, A. (2020) RADIONICE „UPOZNAJMO ZNAKOVNI JEZIK“ ZA INFORMIRANJE UČENIKA O DJECI S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU. Varaždinski učitelj: digitalni stručni časopis za odgoj i obrazovanje, 3, 158-170.
@article{article, author = {Svedru\v{z}i\'{c}, Anamaria and Svedru\v{z}i\'{c}, Antonio}, year = {2020}, pages = {158-170}, keywords = {inkluzija, integracija, slu\v{s}ne te\v{s}ko\'{c}e, stav, te\v{s}ko\'{c}a u razvoju}, journal = {Vara\v{z}dinski u\v{c}itelj: digitalni stru\v{c}ni \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje}, volume = {3}, issn = {2623-7237}, title = {RADIONICE „UPOZNAJMO ZNAKOVNI JEZIK“ ZA INFORMIRANJE U\v{C}ENIKA O DJECI S TE\v{S}KO\'{C}AMA U RAZVOJU}, keyword = {inkluzija, integracija, slu\v{s}ne te\v{s}ko\'{c}e, stav, te\v{s}ko\'{c}a u razvoju} }
@article{article, author = {Svedru\v{z}i\'{c}, Anamaria and Svedru\v{z}i\'{c}, Antonio}, year = {2020}, pages = {158-170}, keywords = {inclusion, integration, hearing difficulties, attitude, developmental difficulties}, journal = {Vara\v{z}dinski u\v{c}itelj: digitalni stru\v{c}ni \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje}, volume = {3}, issn = {2623-7237}, title = {"Meet the differences" workshops to inform students about children with disabilities}, keyword = {inclusion, integration, hearing difficulties, attitude, developmental difficulties} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font