Pregled bibliografske jedinice broj: 1062851
Online sustav za vrednovanje znanja u STEM obrazovanju
Online sustav za vrednovanje znanja u STEM obrazovanju // Infotrend, 213 (2019), Q4; 42-45 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1062851 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Online sustav za vrednovanje znanja u STEM
obrazovanju
(Online system for knowledge assessment in STEM
education)
Autori
Đurović, Gordan ; Holenko Dlab, Martina ; Hoić- Božić, Nataša
Izvornik
Infotrend (1330-0393) 213
(2019), Q4;
42-45
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
vrednovanje znanja ; formativno vrednovanje ; STEM ; sustavi za vrednovanje ; obrazovni sustavi preporučivanja
(formative evaluation ; evaluation system ; knowledge assessment ; STEM ; Educational Recommender System)
Sažetak
Razumijevanje gradiva u STEM obrazovanju počiva na stečenom znanju pa se za postizanje kvalitetnih rezultata od studenata očekuje kontinuirano praćenje nastave i učenje. U radu se opisuje istraživanje o razvoju online sustava za vrednovanje znanja u STEM obrazovanju koje je provedeno na Odjelu za informatiku Sveučilišta u Rijeci. Predloženi sustav za online vrednovanje se sastoji od tri modela: domene, studenta i aktivnosti, a ugrađen je i modul za određivanje preporuka. U modelu domene predstavljeni su koncepti sadržaja i ishodi učenja. U modelu studenta pohranjeni su podaci o rezultatima prikupljenim tijekom kontinuiranog vrednovanja znanja te podaci o stilovima učenja i studentskom predznanju o digitalnim alatima. Model aktivnosti sadrži materijale i zadatke koji se rješavaju pomoću digitalnih alata. Pritom im u svladavanju određenog znanja mogu pomoći iskusniji kolege, ali i materijali potrebni za vrednovanje stečenog znanja. Modul za određivanje preporuka sadrži originalna pedagoška pravila i trebao bi motivirati studente da uče kontinuirano čime bi se ostvarili bolji rezultati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Rijeci,
Fakultet informatike i digitalnih tehnologija, Rijeka