Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1062851

Online sustav za vrednovanje znanja u STEM obrazovanju


Đurović, Gordan; Holenko Dlab, Martina; Hoić- Božić, Nataša
Online sustav za vrednovanje znanja u STEM obrazovanju // Infotrend, 213 (2019), Q4; 42-45 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1062851 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Online sustav za vrednovanje znanja u STEM obrazovanju
(Online system for knowledge assessment in STEM education)

Autori
Đurović, Gordan ; Holenko Dlab, Martina ; Hoić- Božić, Nataša

Izvornik
Infotrend (1330-0393) 213 (2019), Q4; 42-45

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
vrednovanje znanja ; formativno vrednovanje ; STEM ; sustavi za vrednovanje ; obrazovni sustavi preporučivanja
(formative evaluation ; evaluation system ; knowledge assessment ; STEM ; Educational Recommender System)

Sažetak
Razumijevanje gradiva u STEM obrazovanju počiva na stečenom znanju pa se za postizanje kvalitetnih rezultata od studenata očekuje kontinuirano praćenje nastave i učenje. U radu se opisuje istraživanje o razvoju online sustava za vrednovanje znanja u STEM obrazovanju koje je provedeno na Odjelu za informatiku Sveučilišta u Rijeci. Predloženi sustav za online vrednovanje se sastoji od tri modela: domene, studenta i aktivnosti, a ugrađen je i modul za određivanje preporuka. U modelu domene predstavljeni su koncepti sadržaja i ishodi učenja. U modelu studenta pohranjeni su podaci o rezultatima prikupljenim tijekom kontinuiranog vrednovanja znanja te podaci o stilovima učenja i studentskom predznanju o digitalnim alatima. Model aktivnosti sadrži materijale i zadatke koji se rješavaju pomoću digitalnih alata. Pritom im u svladavanju određenog znanja mogu pomoći iskusniji kolege, ali i materijali potrebni za vrednovanje stečenog znanja. Modul za određivanje preporuka sadrži originalna pedagoška pravila i trebao bi motivirati studente da uče kontinuirano čime bi se ostvarili bolji rezultati.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Rijeci,
Fakultet informatike i digitalnih tehnologija, Rijeka

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.infotrend.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Đurović, Gordan; Holenko Dlab, Martina; Hoić- Božić, Nataša
Online sustav za vrednovanje znanja u STEM obrazovanju // Infotrend, 213 (2019), Q4; 42-45 (domaća recenzija, članak, stručni)
Đurović, G., Holenko Dlab, M. & Hoić- Božić, N. (2019) Online sustav za vrednovanje znanja u STEM obrazovanju. Infotrend, 213 (Q4), 42-45.
@article{article, author = {\DJurovi\'{c}, Gordan and Holenko Dlab, Martina and Hoi\'{c}- Bo\v{z}i\'{c}, Nata\v{s}a}, year = {2019}, pages = {42-45}, keywords = {vrednovanje znanja, formativno vrednovanje, STEM, sustavi za vrednovanje, obrazovni sustavi preporu\v{c}ivanja}, journal = {Infotrend}, volume = {213}, number = {Q4}, issn = {1330-0393}, title = {Online sustav za vrednovanje znanja u STEM obrazovanju}, keyword = {vrednovanje znanja, formativno vrednovanje, STEM, sustavi za vrednovanje, obrazovni sustavi preporu\v{c}ivanja} }
@article{article, author = {\DJurovi\'{c}, Gordan and Holenko Dlab, Martina and Hoi\'{c}- Bo\v{z}i\'{c}, Nata\v{s}a}, year = {2019}, pages = {42-45}, keywords = {formative evaluation, evaluation system, knowledge assessment, STEM, Educational Recommender System}, journal = {Infotrend}, volume = {213}, number = {Q4}, issn = {1330-0393}, title = {Online system for knowledge assessment in STEM education}, keyword = {formative evaluation, evaluation system, knowledge assessment, STEM, Educational Recommender System} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font