Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1062791

ANALIZA UTJECAJA NEKONVENCIONALNOGA MARKETINGA U MUZEJIMA


Buljubašić, Iva; Tolušić, Marija; Jurić, Irena
ANALIZA UTJECAJA NEKONVENCIONALNOGA MARKETINGA U MUZEJIMA // MEDIJI I MEDIJSKA KULTURA - EUROPSKI REALITETI
Osijek, Hrvatska, 2017. str. 597-608 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1062791 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ANALIZA UTJECAJA NEKONVENCIONALNOGA MARKETINGA U MUZEJIMA
(ANALYSIS OF THE IMPACT OF UNCONVENTIONAL MARKETING IN MUSEUMS)

Autori
Buljubašić, Iva ; Tolušić, Marija ; Jurić, Irena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
MEDIJI I MEDIJSKA KULTURA - EUROPSKI REALITETI / - , 2017, 597-608

Skup
MEDIJI I MEDIJSKA KULTURA - EUROPSKI REALITETI

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 04.05.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
nekonvencionalni marketing, marketing u muzejima, muzejska djelatnost
(unconventional marketing, marketing in museums, museum activities)

Sažetak
Ovaj rad sadržava uvod u kojem je objašnjena ideja, cilj i priroda problema rada. Nadalje su objašnjene definicije, nastanak i razvitak marketinga u kulturi i nekonvencionalnoga marketinga te definicije muzeja i muzejska djelatnosti. Zatim je objašnjen najvažniji dio ovog rada, a to je analiza provedbe i utjecaja nekonvencionalnoga marketinga u muzejima kroz različite primjere nacionalnih i internacionalnih muzeja. Primjeri provedbe nekonvencionalnoga marketinga prikazani su u obliku studije slučaja koji će se detaljno analizirati. Temeljem prikazanih i analiziranih studija slučaja prikazan je prijedlog modela optimalne kombinacije konvencionalnoga i nekonvencionalnoga marketinga za institucije kulture pa tako i za muzejsku djelatnost (važnost nekonvencionalnoga marketinga u spomenutom modelu). U zaključku je rada naveden znanstveni doprinos i predložene su smjernice za daljnja istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Profili:

Avatar Url Marija Tolušić (autor)

Avatar Url Iva Buljubašić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Buljubašić, Iva; Tolušić, Marija; Jurić, Irena
ANALIZA UTJECAJA NEKONVENCIONALNOGA MARKETINGA U MUZEJIMA // MEDIJI I MEDIJSKA KULTURA - EUROPSKI REALITETI
Osijek, Hrvatska, 2017. str. 597-608 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Buljubašić, I., Tolušić, M. & Jurić, I. (2017) ANALIZA UTJECAJA NEKONVENCIONALNOGA MARKETINGA U MUZEJIMA. U: MEDIJI I MEDIJSKA KULTURA - EUROPSKI REALITETI.
@article{article, author = {Buljuba\v{s}i\'{c}, Iva and Tolu\v{s}i\'{c}, Marija and Juri\'{c}, Irena}, year = {2017}, pages = {597-608}, keywords = {nekonvencionalni marketing, marketing u muzejima, muzejska djelatnost}, title = {ANALIZA UTJECAJA NEKONVENCIONALNOGA MARKETINGA U MUZEJIMA}, keyword = {nekonvencionalni marketing, marketing u muzejima, muzejska djelatnost}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Buljuba\v{s}i\'{c}, Iva and Tolu\v{s}i\'{c}, Marija and Juri\'{c}, Irena}, year = {2017}, pages = {597-608}, keywords = {unconventional marketing, marketing in museums, museum activities}, title = {ANALYSIS OF THE IMPACT OF UNCONVENTIONAL MARKETING IN MUSEUMS}, keyword = {unconventional marketing, marketing in museums, museum activities}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font