Pregled bibliografske jedinice broj: 1062791
ANALIZA UTJECAJA NEKONVENCIONALNOGA MARKETINGA U MUZEJIMA
ANALIZA UTJECAJA NEKONVENCIONALNOGA MARKETINGA U MUZEJIMA // MEDIJI I MEDIJSKA KULTURA - EUROPSKI REALITETI
Osijek, Hrvatska, 2017. str. 597-608 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1062791 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ANALIZA UTJECAJA NEKONVENCIONALNOGA MARKETINGA U
MUZEJIMA
(ANALYSIS OF THE IMPACT OF UNCONVENTIONAL MARKETING
IN MUSEUMS)
Autori
Buljubašić, Iva ; Tolušić, Marija ; Jurić, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
MEDIJI I MEDIJSKA KULTURA - EUROPSKI REALITETI
/ - , 2017, 597-608
Skup
MEDIJI I MEDIJSKA KULTURA - EUROPSKI REALITETI
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 04.05.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
nekonvencionalni marketing, marketing u muzejima, muzejska djelatnost
(unconventional marketing, marketing in museums, museum activities)
Sažetak
Ovaj rad sadržava uvod u kojem je objašnjena ideja, cilj i priroda problema rada. Nadalje su objašnjene definicije, nastanak i razvitak marketinga u kulturi i nekonvencionalnoga marketinga te definicije muzeja i muzejska djelatnosti. Zatim je objašnjen najvažniji dio ovog rada, a to je analiza provedbe i utjecaja nekonvencionalnoga marketinga u muzejima kroz različite primjere nacionalnih i internacionalnih muzeja. Primjeri provedbe nekonvencionalnoga marketinga prikazani su u obliku studije slučaja koji će se detaljno analizirati. Temeljem prikazanih i analiziranih studija slučaja prikazan je prijedlog modela optimalne kombinacije konvencionalnoga i nekonvencionalnoga marketinga za institucije kulture pa tako i za muzejsku djelatnost (važnost nekonvencionalnoga marketinga u spomenutom modelu). U zaključku je rada naveden znanstveni doprinos i predložene su smjernice za daljnja istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku