Pregled bibliografske jedinice broj: 1062430
Medijske publike i povjerenje u medije
Medijske publike i povjerenje u medije // Međunarodna konferencija Vjerodostojnost medija
Zagreb, Hrvatska, 2010. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1062430 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Medijske publike i povjerenje u medije
(Media audiences and trust in media)
Autori
Čuvalo, Antonija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Međunarodna konferencija Vjerodostojnost medija
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 30.06.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
medijske publike, povjerenje u medije, vjerodostojnost medija, kulturni kapital
(media audiences, trust in media, media credibility, cultural capital)
Sažetak
Rad predstavlja rezultate istraživanja provedenoga 2009. godine o povjerenju u medije. U radu su u fokusu publike, njihove demografske karakteristike i medijske upotrebe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija