Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1062430

Medijske publike i povjerenje u medije


Čuvalo, Antonija
Medijske publike i povjerenje u medije // Međunarodna konferencija Vjerodostojnost medija
Zagreb, Hrvatska, 2010. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1062430 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Medijske publike i povjerenje u medije
(Media audiences and trust in media)

Autori
Čuvalo, Antonija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
Međunarodna konferencija Vjerodostojnost medija

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 30.06.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
medijske publike, povjerenje u medije, vjerodostojnost medija, kulturni kapital
(media audiences, trust in media, media credibility, cultural capital)

Sažetak
Rad predstavlja rezultate istraživanja provedenoga 2009. godine o povjerenju u medije. U radu su u fokusu publike, njihove demografske karakteristike i medijske upotrebe.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Antonija Čuvalo (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čuvalo, Antonija
Medijske publike i povjerenje u medije // Međunarodna konferencija Vjerodostojnost medija
Zagreb, Hrvatska, 2010. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
Čuvalo, A. (2010) Medijske publike i povjerenje u medije. U: Međunarodna konferencija Vjerodostojnost medija.
@article{article, author = {\v{C}uvalo, Antonija}, year = {2010}, keywords = {medijske publike, povjerenje u medije, vjerodostojnost medija, kulturni kapital}, title = {Medijske publike i povjerenje u medije}, keyword = {medijske publike, povjerenje u medije, vjerodostojnost medija, kulturni kapital}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{C}uvalo, Antonija}, year = {2010}, keywords = {media audiences, trust in media, media credibility, cultural capital}, title = {Media audiences and trust in media}, keyword = {media audiences, trust in media, media credibility, cultural capital}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font