Pregled bibliografske jedinice broj: 1062323
Do love od uvjerenja:20 godina izbornih kampanja u Hrvatskoj
Do love od uvjerenja:20 godina izbornih kampanja u Hrvatskoj // Izbori u Hrvatskoj i iskustva iz regije. Prva dva desetljeća / Picula, Boško (ur.).
Zagreb: GONG ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2002. str. 26-41
CROSBI ID: 1062323 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Do love od uvjerenja:20 godina izbornih kampanja u Hrvatskoj
(To money from conviction: 2o years of election campaigns in Croatia)
Autori
Lalić, Dražen
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Izbori u Hrvatskoj i iskustva iz regije. Prva dva desetljeća
Urednik/ci
Picula, Boško
Izdavač
GONG ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2002
Raspon stranica
26-41
ISBN
9789539865373
Ključne riječi
Izborna kampanja ; Hrvatska ; Političke stranke ; Kandidati
(Election Campaign ; Croatia ; Political Parties ; Candidates)
Sažetak
Ocjenjujući bit razvoja izbornih kampanja u Hrvatskoj od prvih višestranačkih izbora održanih 1990. do drugog kruga predsjedničkih izbora iz 2010., autor u tom dvadesetogodišnjem razdoblju uočava velike, pa i dramatične promjene. Stvarajući osnovu na svojim ranijim istraživanjima, autor u članku nastoji izraditi periodizaciju (povijesnoga) razvoja izbornih kampanja u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski