Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1062285

Zastupljenost vizualnih komunikacija u nastavnom procesu predmeta Likovna umjetnost na primjeru splitskih gimnazija


Gaj, Barbara; Brajnov Botić, Doroti; Violić, Duško
Zastupljenost vizualnih komunikacija u nastavnom procesu predmeta Likovna umjetnost na primjeru splitskih gimnazija // Zbornik 4. kongresa hrvatskih povjesničara umjetnosti "Institucije povijesti umjetnosti" / Mance, Ivana ; Petrinović, Martina ; Trška, Tanja (ur.).
Zagreb: Društvo povjesničara umjetnosti Hrvatske ; Institut za povijest umjetnosti, 2019. str. 239-247 doi:10.31664/z4khpu.32 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1062285 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zastupljenost vizualnih komunikacija u nastavnom procesu predmeta Likovna umjetnost na primjeru splitskih gimnazija
(The Representation of Visual Communication in the Visual Arts Curriculum on the Example of Gymnasiums in Split)

Autori
Gaj, Barbara ; Brajnov Botić, Doroti ; Violić, Duško

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik 4. kongresa hrvatskih povjesničara umjetnosti "Institucije povijesti umjetnosti" / Mance, Ivana ; Petrinović, Martina ; Trška, Tanja - Zagreb : Društvo povjesničara umjetnosti Hrvatske ; Institut za povijest umjetnosti, 2019, 239-247

ISBN
978-953-6089-52-9

Skup
4. kongres hrvatskih povjesničara umjetnosti: Institucije povijesti umjetnosti

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 24.11.2016. - 26.11.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
nastava likovne umjetnosti ; plan i program ; udžbenici ; vizualne komunikacije ; novi mediji
(visual arts classes ; curriculum ; textbooks ; visual communications ; new media)

Sažetak
U vremenu ubrzanog razvoja vizualne kulture, nastava vizualnih komunikacija trebala bi poticati razvijanje kritičkog mišljenja i vizualne osjetljivosti za događanja iz neposredne stvarnosti te osposobiti učenike za percipiranje umjetnosti kroz semiotički odnos slike i značenja. Ovaj rad analizira nastavni plan i program predmeta Likovna umjetnost za gimnazije i daje naglasak na nedovoljnu zastupljenost Vizualnih komunikacija kao nastavne cjeline. Cilj rada je prikazati raskorak između predloženog nastavnog programa, sadržaja udžbenika, nastave u praksi i ishoda učenja na primjeru splitskih gimnazija. Uz navedeno, provedena je anketa među učenicima završnih razreda gimnazija, kojom je jednim dijelom dobiven uvid u ishode učenja, poznavanje uloge, značenja i utjecaja vizualnih medija u edukaciji likovne umjetnosti, ali i u suvremenom društvu. Temeljem zaključaka dobivenih istraživanjem, autori daju smjernice za promjene u pristupu tumačenja vizualnih komunikacija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Likovne umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Umjetnička akademija, Split

Profili:

Avatar Url Doroti Brajnov (autor)

Avatar Url Barbara Gaj Ristić (autor)

Avatar Url Duško Violić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada doi podest.ipu.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Gaj, Barbara; Brajnov Botić, Doroti; Violić, Duško
Zastupljenost vizualnih komunikacija u nastavnom procesu predmeta Likovna umjetnost na primjeru splitskih gimnazija // Zbornik 4. kongresa hrvatskih povjesničara umjetnosti "Institucije povijesti umjetnosti" / Mance, Ivana ; Petrinović, Martina ; Trška, Tanja (ur.).
Zagreb: Društvo povjesničara umjetnosti Hrvatske ; Institut za povijest umjetnosti, 2019. str. 239-247 doi:10.31664/z4khpu.32 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Gaj, B., Brajnov Botić, D. & Violić, D. (2019) Zastupljenost vizualnih komunikacija u nastavnom procesu predmeta Likovna umjetnost na primjeru splitskih gimnazija. U: Mance, I., Petrinović, M. & Trška, T. (ur.)Zbornik 4. kongresa hrvatskih povjesničara umjetnosti "Institucije povijesti umjetnosti" doi:10.31664/z4khpu.32.
@article{article, author = {Gaj, Barbara and Brajnov Boti\'{c}, Doroti and Violi\'{c}, Du\v{s}ko}, year = {2019}, pages = {239-247}, DOI = {10.31664/z4khpu.32}, keywords = {nastava likovne umjetnosti, plan i program, ud\v{z}benici, vizualne komunikacije, novi mediji}, doi = {10.31664/z4khpu.32}, isbn = {978-953-6089-52-9}, title = {Zastupljenost vizualnih komunikacija u nastavnom procesu predmeta Likovna umjetnost na primjeru splitskih gimnazija}, keyword = {nastava likovne umjetnosti, plan i program, ud\v{z}benici, vizualne komunikacije, novi mediji}, publisher = {Dru\v{s}tvo povjesni\v{c}ara umjetnosti Hrvatske ; Institut za povijest umjetnosti}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Gaj, Barbara and Brajnov Boti\'{c}, Doroti and Violi\'{c}, Du\v{s}ko}, year = {2019}, pages = {239-247}, DOI = {10.31664/z4khpu.32}, keywords = {visual arts classes, curriculum, textbooks, visual communications, new media}, doi = {10.31664/z4khpu.32}, isbn = {978-953-6089-52-9}, title = {The Representation of Visual Communication in the Visual Arts Curriculum on the Example of Gymnasiums in Split}, keyword = {visual arts classes, curriculum, textbooks, visual communications, new media}, publisher = {Dru\v{s}tvo povjesni\v{c}ara umjetnosti Hrvatske ; Institut za povijest umjetnosti}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font