Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1062206

Statistika u nastavi matematike u osnovnoj školi trenutni status i promjene koje donosi kurikularna reforma


Nađ, Ivan
Statistika u nastavi matematike u osnovnoj školi trenutni status i promjene koje donosi kurikularna reforma // Acta mathematica Spalatensia. Series didactica, 3 (2020), 3; 1-12 doi:10.32817/amssd.3.3.1 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1062206 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Statistika u nastavi matematike u osnovnoj školi trenutni status i promjene koje donosi kurikularna reforma
(Statistics in Math (primary schools) - current status and changes coming with new curricular reform)

Autori
Nađ, Ivan

Izvornik
Acta mathematica Spalatensia. Series didactica (2623-6125) 3 (2020), 3; 1-12

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
statistika, matematika, kurikularna reforma
(statistics, mathematics, curricular reform)

Sažetak
Razvoj kritičkog i analitičkog mišljenja je jedan od odgojno obrazovnih ciljeva poučavanja matematike. Statistika je pogodan alat za pomoć pri ostvarenju tog cilja no nastavni plan i program matematike za osnovnu školu predviđa prvi susret sa statistikom tek u sedmom razredu osnovne škole. Anketa provedena među učiteljima matematike je pokazala da često vrlo malo pažnje pridaju poučavanju statistike, ponajviše zbog velikog broja ostalih sadržaja koje moraju odraditi s učenicima. Kurikularna reforma je donijela određene promjene i poučavanje statistike je raslojeno po svim razredima osnovne škole, od piktograma u prvom razredu do analitičkog rješavanja složenijih problema koristeći statistiku u osmom razredu. U članku se raspravlja o nekim problemima, predlažu rješenja, detaljnije/dodatne razrade, ali i dodatni (prošireni) sadržaji te prijedlozi za njihovo ostvarivanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoko učilište Algebra, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivan Nađ (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi amas.pmfst.unist.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Nađ, Ivan
Statistika u nastavi matematike u osnovnoj školi trenutni status i promjene koje donosi kurikularna reforma // Acta mathematica Spalatensia. Series didactica, 3 (2020), 3; 1-12 doi:10.32817/amssd.3.3.1 (domaća recenzija, članak, stručni)
Nađ, I. (2020) Statistika u nastavi matematike u osnovnoj školi trenutni status i promjene koje donosi kurikularna reforma. Acta mathematica Spalatensia. Series didactica, 3 (3), 1-12 doi:10.32817/amssd.3.3.1.
@article{article, author = {Na\dj, Ivan}, year = {2020}, pages = {1-12}, DOI = {10.32817/amssd.3.3.1}, keywords = {statistika, matematika, kurikularna reforma}, journal = {Acta mathematica Spalatensia. Series didactica}, doi = {10.32817/amssd.3.3.1}, volume = {3}, number = {3}, issn = {2623-6125}, title = {Statistika u nastavi matematike u osnovnoj \v{s}koli trenutni status i promjene koje donosi kurikularna reforma}, keyword = {statistika, matematika, kurikularna reforma} }
@article{article, author = {Na\dj, Ivan}, year = {2020}, pages = {1-12}, DOI = {10.32817/amssd.3.3.1}, keywords = {statistics, mathematics, curricular reform}, journal = {Acta mathematica Spalatensia. Series didactica}, doi = {10.32817/amssd.3.3.1}, volume = {3}, number = {3}, issn = {2623-6125}, title = {Statistics in Math (primary schools) - current status and changes coming with new curricular reform}, keyword = {statistics, mathematics, curricular reform} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font