Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1061752

Uloga edukacijskog rehabilitatora i njegov djelokrug rada kao stručnjaka u predškolskoj ustanovi sa stajališta roditelja


Čubrilo Franjić, Ivana; Koštić, Lorena
Uloga edukacijskog rehabilitatora i njegov djelokrug rada kao stručnjaka u predškolskoj ustanovi sa stajališta roditelja // Cjelovitim obrazovanjem do profesionalnog identiteta / Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša (ur.).
Sisak, Hrvatska: Karika-Sisak, 2019. str. 54-55 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1061752 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga edukacijskog rehabilitatora i njegov djelokrug rada kao stručnjaka u predškolskoj ustanovi sa stajališta roditelja
(The role of educational therapist and their professional scope of work in the pre-school institution form a parents point of view)

Autori
Čubrilo Franjić, Ivana ; Koštić, Lorena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Cjelovitim obrazovanjem do profesionalnog identiteta / Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša - : Karika-Sisak, 2019, 54-55

ISBN
978-953-57449-4-8

Skup
Međunarodni znanstveno-stručni simpozij "Cjeloživotnim obrazovanjem do profesionalnog identiteta"

Mjesto i datum
Sisak, Hrvatska, 09.05.2019. - 10.05.2019

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
edukacijski rehabilitator, roditelj, stručnjaci, rana intervencija
(educational therapist, parents, co-experts, early intervention)

Sažetak
Edukacijski rehabilitator kao stručnjak koji je završio Edukacijsko rehabilitacijski fakultet u predškolskoj ustanovi svoj djelokrug rada usmjerava na rano otkrivanje i intervenciju, procjenu potrebe za podrškom, izradu individualiziranih odgojno-obrazovnih programa, osobno usmjerenih i obiteljsko usmjerenih planova podrške, kao i kontinuirano promicanje prava djece s teškoćama u razvoju i prava njihovih roditelja u okviru predškolske ustanove u lokalnoj i široj zajednici. Roditelji kao korisnici usluga predškolskih ustanova potpisivanjem Ugovora o međusobnim pravima i obvezama s vrtićem obvezuju se na ispunjenje i poštivanje istog. Dio roditelja zbog obiteljske anamneze ili pojave odstupanja u razvoju svog djeteta, bolje upoznaje edukacijskog rehabilitatora i njegov djelokrug rada na temelju čega mijenja stav o značaju njegove uloge unutar predškolske ustanove, kao i njegove uloge u intervenciji s ciljem poticanja razvoja njihova djeteta. Smatra se da je uključivanje djece u ranointerventni program vrtića od iznimne važnosti jer se u prvim godinama daje prilika i mogućnost za utjecaj na cjelokupan razvoj djeteta i to s dugoročnim utjecajima. Cilj istraživanja je ispitati percepciju i stavove roditelja o radu edukacijsko rehabilitacijskog stručnjaka u predškolskim ustanovama.Za potrebe istraživanja modificiran je Upitnik uvjerenja o traženju stručne pomoći (Pećnik, Pribela Hodap, 2013 ; Raguž, 2016) putem kojeg će roditelji izražavati stupanj slaganja na Lickertovoj skali stupnjeva 1-5. Ispitivanje će se provesti među roditeljima djece polaznika predškolskih ustanova na području grada Siska.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Lorena Koštić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čubrilo Franjić, Ivana; Koštić, Lorena
Uloga edukacijskog rehabilitatora i njegov djelokrug rada kao stručnjaka u predškolskoj ustanovi sa stajališta roditelja // Cjelovitim obrazovanjem do profesionalnog identiteta / Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša (ur.).
Sisak, Hrvatska: Karika-Sisak, 2019. str. 54-55 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Čubrilo Franjić, I. & Koštić, L. (2019) Uloga edukacijskog rehabilitatora i njegov djelokrug rada kao stručnjaka u predškolskoj ustanovi sa stajališta roditelja. U: Kokanović, T. & Opić, S. (ur.)Cjelovitim obrazovanjem do profesionalnog identiteta.
@article{article, author = {\v{C}ubrilo Franji\'{c}, Ivana and Ko\v{s}ti\'{c}, Lorena}, year = {2019}, pages = {54-55}, keywords = {edukacijski rehabilitator, roditelj, stru\v{c}njaci, rana intervencija}, isbn = {978-953-57449-4-8}, title = {Uloga edukacijskog rehabilitatora i njegov djelokrug rada kao stru\v{c}njaka u pred\v{s}kolskoj ustanovi sa stajali\v{s}ta roditelja}, keyword = {edukacijski rehabilitator, roditelj, stru\v{c}njaci, rana intervencija}, publisher = {Karika-Sisak}, publisherplace = {Sisak, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{C}ubrilo Franji\'{c}, Ivana and Ko\v{s}ti\'{c}, Lorena}, year = {2019}, pages = {54-55}, keywords = {educational therapist, parents, co-experts, early intervention}, isbn = {978-953-57449-4-8}, title = {The role of educational therapist and their professional scope of work in the pre-school institution form a parents point of view}, keyword = {educational therapist, parents, co-experts, early intervention}, publisher = {Karika-Sisak}, publisherplace = {Sisak, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font