Pregled bibliografske jedinice broj: 1061752
Uloga edukacijskog rehabilitatora i njegov djelokrug rada kao stručnjaka u predškolskoj ustanovi sa stajališta roditelja
Uloga edukacijskog rehabilitatora i njegov djelokrug rada kao stručnjaka u predškolskoj ustanovi sa stajališta roditelja // Cjelovitim obrazovanjem do profesionalnog identiteta / Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša (ur.).
Sisak, Hrvatska: Karika-Sisak, 2019. str. 54-55 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1061752 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga edukacijskog rehabilitatora i njegov
djelokrug rada kao stručnjaka u predškolskoj
ustanovi sa stajališta roditelja
(The role of educational therapist and their
professional scope of work in the pre-school
institution form a parents point of view)
Autori
Čubrilo Franjić, Ivana ; Koštić, Lorena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Cjelovitim obrazovanjem do profesionalnog identiteta
/ Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša - : Karika-Sisak, 2019, 54-55
ISBN
978-953-57449-4-8
Skup
Međunarodni znanstveno-stručni simpozij "Cjeloživotnim obrazovanjem do profesionalnog identiteta"
Mjesto i datum
Sisak, Hrvatska, 09.05.2019. - 10.05.2019
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
edukacijski rehabilitator, roditelj, stručnjaci, rana intervencija
(educational therapist, parents, co-experts, early intervention)
Sažetak
Edukacijski rehabilitator kao stručnjak koji je završio Edukacijsko rehabilitacijski fakultet u predškolskoj ustanovi svoj djelokrug rada usmjerava na rano otkrivanje i intervenciju, procjenu potrebe za podrškom, izradu individualiziranih odgojno-obrazovnih programa, osobno usmjerenih i obiteljsko usmjerenih planova podrške, kao i kontinuirano promicanje prava djece s teškoćama u razvoju i prava njihovih roditelja u okviru predškolske ustanove u lokalnoj i široj zajednici. Roditelji kao korisnici usluga predškolskih ustanova potpisivanjem Ugovora o međusobnim pravima i obvezama s vrtićem obvezuju se na ispunjenje i poštivanje istog. Dio roditelja zbog obiteljske anamneze ili pojave odstupanja u razvoju svog djeteta, bolje upoznaje edukacijskog rehabilitatora i njegov djelokrug rada na temelju čega mijenja stav o značaju njegove uloge unutar predškolske ustanove, kao i njegove uloge u intervenciji s ciljem poticanja razvoja njihova djeteta. Smatra se da je uključivanje djece u ranointerventni program vrtića od iznimne važnosti jer se u prvim godinama daje prilika i mogućnost za utjecaj na cjelokupan razvoj djeteta i to s dugoročnim utjecajima. Cilj istraživanja je ispitati percepciju i stavove roditelja o radu edukacijsko rehabilitacijskog stručnjaka u predškolskim ustanovama.Za potrebe istraživanja modificiran je Upitnik uvjerenja o traženju stručne pomoći (Pećnik, Pribela Hodap, 2013 ; Raguž, 2016) putem kojeg će roditelji izražavati stupanj slaganja na Lickertovoj skali stupnjeva 1-5. Ispitivanje će se provesti među roditeljima djece polaznika predškolskih ustanova na području grada Siska.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Lorena Koštić
(autor)