Pregled bibliografske jedinice broj: 1061751
Rana intervencija kod djece s poremećajem iz spektra autizma u predškolskoj ustanovi: Iskustva odgojitelja
Rana intervencija kod djece s poremećajem iz spektra autizma u predškolskoj ustanovi: Iskustva odgojitelja // Rano otkrivanje, dijagnostika i podrška kod poremećaja iz spektra autizma / Šimleša, Sanja ; Šimanović, Marina (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu (HURID), 2019. str. 107-107 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1061751 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rana intervencija kod djece s poremećajem iz
spektra autizma u predškolskoj ustanovi:
Iskustva odgojitelja
(Early intervention in kindergarten for children
with autism spectrum disorders: educators
experience)
Autori
Koštić, Lorena ; Čubrilo Franjić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Rano otkrivanje, dijagnostika i podrška kod poremećaja iz spektra autizma
/ Šimleša, Sanja ; Šimanović, Marina - Zagreb : Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu (HURID), 2019, 107-107
ISBN
978-953-55853-7-4
Skup
5. hrvatski simpozij o ranoj intervenciji u djetinjstvu: Rano otkrivanje, dijagnostika i podrška kod poremećaja iz spektra autizma
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 04.04.2019. - 06.04.2019
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
odgojitelj, poremećaj iz spektra autizma, iskustvo
(educator, autism spectrum disorders, experience)
Sažetak
Rana intervencija je oblik podrške namijenjen djeci i njihovim obiteljima tijekom prvih godina života. Pritom je važno istaknuti da se odnosi na godine koje dijete provodi u ustanovi predškolskog sustava odgoja i obrazovanja. Cilj ovog rada je ispitati iskustva odgojitelja dječjeg vrtića u radu s djecom s poremećajem iz spektra autizma. Riječ je o kvalitativnom istraživanju u kojem su sudjelovale odgojiteljice dječjeg vrtića u Sisku (N=7). Rezultati ukazuju na veliku nesigurnost u radu s djecom s poremećajem iz spektra autizma i velika očekivanja od roditelja. Pritom se manjak adekvatne edukacije identificira kao glavna prepreka u pristupu i radu s djetetom s poremećajem iz spektra autizma.Iskustvo rada odgojitelja je vrlo oprečno, s obzirom na radne uloge i očekivanja roditelja. Pozitivno opisuju podršku stručnog tima ustanove u situacijama nedostatne profesionalne kompetentnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Lorena Koštić
(autor)