Pregled bibliografske jedinice broj: 1061280
Računalne igre: od ideje do izdavača
Računalne igre: od ideje do izdavača // CASE 2020 - Razvoj poslovnih i informatičkih sustava / Polonijo, Mislav (ur.).
Rijeka: Case Publishing, 2020. str. 55-68 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1061280 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Računalne igre: od ideje do izdavača
(Computer Games: From Idea to Publisher)
Autori
Sršen, Mirko ; Orehovački, Tihomir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
CASE 2020 - Razvoj poslovnih i informatičkih sustava
/ Polonijo, Mislav - Rijeka : Case Publishing, 2020, 55-68
Skup
Razvoj poslovnih i informatičkih sustava (CASE 2020)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 24.02.2020. - 25.02.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Ominous Relict ; razvoj računalnih igara ; FMod studio ; Aseprite
(Ominous Relict ; computer games development ; FMod studio ; Aseprite)
Sažetak
Put od ideje do izdavača u industriji računalnih igara je jako težak i nepredvidljiv. Računalna igra pod nazivom Ominous Relict služi kao primjer pretvorbe ideje u gotov proizvod te nam omogućava uvid u probleme s kojima se proizvođači računalnih igara svakodnevno susreću. Kroz rad se iznose ideje implementacije koje su se aktivno primjenjivale u razvoju Ominous Relicta. Cijela kodna baza se zasniva na mašini stanja koja pomaže pri automatizaciji pojedinih dijelova računalne igre te dodaje određeni stupanj skalabilnosti i apstrakcije. Rad sa FMOD studijom za obradu zvuka te CG programskim jezikom za proizvodnju sjenila samo su neke od tehnologija koje Ominous Relict sadrži u sebi i koje će biti opisane u ovome radu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti