Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1061280

Računalne igre: od ideje do izdavača


Sršen, Mirko; Orehovački, Tihomir
Računalne igre: od ideje do izdavača // CASE 2020 - Razvoj poslovnih i informatičkih sustava / Polonijo, Mislav (ur.).
Rijeka: Case Publishing, 2020. str. 55-68 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1061280 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Računalne igre: od ideje do izdavača
(Computer Games: From Idea to Publisher)

Autori
Sršen, Mirko ; Orehovački, Tihomir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
CASE 2020 - Razvoj poslovnih i informatičkih sustava / Polonijo, Mislav - Rijeka : Case Publishing, 2020, 55-68

Skup
Razvoj poslovnih i informatičkih sustava (CASE 2020)

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 24.02.2020. - 25.02.2020

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Ominous Relict ; razvoj računalnih igara ; FMod studio ; Aseprite
(Ominous Relict ; computer games development ; FMod studio ; Aseprite)

Sažetak
Put od ideje do izdavača u industriji računalnih igara je jako težak i nepredvidljiv. Računalna igra pod nazivom Ominous Relict služi kao primjer pretvorbe ideje u gotov proizvod te nam omogućava uvid u probleme s kojima se proizvođači računalnih igara svakodnevno susreću. Kroz rad se iznose ideje implementacije koje su se aktivno primjenjivale u razvoju Ominous Relicta. Cijela kodna baza se zasniva na mašini stanja koja pomaže pri automatizaciji pojedinih dijelova računalne igre te dodaje određeni stupanj skalabilnosti i apstrakcije. Rad sa FMOD studijom za obradu zvuka te CG programskim jezikom za proizvodnju sjenila samo su neke od tehnologija koje Ominous Relict sadrži u sebi i koje će biti opisane u ovome radu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Tihomir Orehovački (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

download.case.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Sršen, Mirko; Orehovački, Tihomir
Računalne igre: od ideje do izdavača // CASE 2020 - Razvoj poslovnih i informatičkih sustava / Polonijo, Mislav (ur.).
Rijeka: Case Publishing, 2020. str. 55-68 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Sršen, M. & Orehovački, T. (2020) Računalne igre: od ideje do izdavača. U: Polonijo, M. (ur.)CASE 2020 - Razvoj poslovnih i informatičkih sustava.
@article{article, author = {Sr\v{s}en, Mirko and Orehova\v{c}ki, Tihomir}, editor = {Polonijo, M.}, year = {2020}, pages = {55-68}, keywords = {Ominous Relict, razvoj ra\v{c}unalnih igara, FMod studio, Aseprite}, title = {Ra\v{c}unalne igre: od ideje do izdava\v{c}a}, keyword = {Ominous Relict, razvoj ra\v{c}unalnih igara, FMod studio, Aseprite}, publisher = {Case Publishing}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Sr\v{s}en, Mirko and Orehova\v{c}ki, Tihomir}, editor = {Polonijo, M.}, year = {2020}, pages = {55-68}, keywords = {Ominous Relict, computer games development, FMod studio, Aseprite}, title = {Computer Games: From Idea to Publisher}, keyword = {Ominous Relict, computer games development, FMod studio, Aseprite}, publisher = {Case Publishing}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font