Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1061219

Prisutnost glazbe na društvenim mrežama među gimnazijalcima


Milinović, Majda
Prisutnost glazbe na društvenim mrežama među gimnazijalcima // Conference Proceedings Book 2nd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Communication and interaction of art and pedagogy / Radočaj-Jerković, A. (ur.).
Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 280-296 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1061219 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prisutnost glazbe na društvenim mrežama među gimnazijalcima
(THE PRESENCE OF MUSIC ON SOCIAL MEDIA NETWORKS AMONG GRAMMAR SCHOOL STUDENTS)

Autori
Milinović, Majda

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Conference Proceedings Book 2nd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Communication and interaction of art and pedagogy / Radočaj-Jerković, A. - Osijek : Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018, 280-296

ISBN
978-953-8181-03-0

Skup
2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije = 2nd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Communication and interaction of art and pedagogy

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.10.2017. - 13.10.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
glazba na društvenim mrežama ; glazbene preferencije gimnazijalaca ; klasična glazba ; nastava glazbene umjetnosti
(music on social media networks ; musical preferences of grammar school students ; classical music ; music class)

Sažetak
U vremenu kada masovni mediji preuzimaju ulogu primarnih sredstava komunikacije i socijalizacije među ljudima diljem svijeta, društvene su mreže, kao najpopularniji internetski servis, osobito prisutne među današnjom mladeži. Neprestani razvoj i napredak tehnologije obilježje su svakodnevice žitelja suvremenog doba, a današnjim je generacijama gotovo nezamislivo provesti dan ukoliko nisu online. Upravo je i glazba zauzela značajan medijski prostor te putem raznih platforma postala sveprisutna i lako dostupna. U okviru ovog rada provedeno je istraživanje među učenicima osječkih gimnazija (N=228). Istraživanjem se željela ispitati prisutnost glazbe na društvenim mrežama koje koriste te saznati koje glazbene žanrove najviše preferiraju. Ujedno se željela ispitati prisutnost klasične glazbe na društvenim mrežama, kao i utjecaj nastave glazbene umjetnosti na glazbene preferencije gimnazijalaca. Rezultati su potvrdili status društvenih mreža (Facebook, Instagram, YouTube, WhatsApp, Viber i dr.) kao sastavnog dijela života mladih, a na kojima se često dijele i slušaju glazbene poveznice najrazličitijih žanrova te prate stranice glazbenika ili glazbenih sastava. Istraživanje je ujedno ukazalo na relativno slabu prisutnost klasične glazbe na društvenim mrežama koje gimnazijalci svakodnevno koriste, kao i neznatan utjecaj nastave glazbene umjetnosti na njihove glazbene preferencije, a što se može objasniti dominantnim položajem drugih vrsta glazbe u cjelokupnom medijskom prostoru. Iako ju rijetko dijele i susreću na društvenim mrežama, ohrabrujuća je činjenica kako njih 75, 4% samostalno, u različitim vremenskim intervalima, odabire slušati klasičnu glazbu. Dobivenim se rezultatima upućuje na potrebu povećanja prisutnosti klasične glazbe u svim medijima, ne u smislu dostupnosti, već popularizacije među mladima putem društvenih mreža kao globalnog fenomena današnjeg vremena.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Profili:

Avatar Url Majda Milinović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Milinović, Majda
Prisutnost glazbe na društvenim mrežama među gimnazijalcima // Conference Proceedings Book 2nd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Communication and interaction of art and pedagogy / Radočaj-Jerković, A. (ur.).
Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 280-296 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Milinović, M. (2018) Prisutnost glazbe na društvenim mrežama među gimnazijalcima. U: Radočaj-Jerković, A. (ur.)Conference Proceedings Book 2nd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Communication and interaction of art and pedagogy.
@article{article, author = {Milinovi\'{c}, Majda}, editor = {Rado\v{c}aj-Jerkovi\'{c}, A.}, year = {2018}, pages = {280-296}, keywords = {glazba na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama, glazbene preferencije gimnazijalaca, klasi\v{c}na glazba, nastava glazbene umjetnosti}, isbn = {978-953-8181-03-0}, title = {Prisutnost glazbe na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama me\dju gimnazijalcima}, keyword = {glazba na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama, glazbene preferencije gimnazijalaca, klasi\v{c}na glazba, nastava glazbene umjetnosti}, publisher = {Umjetni\v{c}ka akademija Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Milinovi\'{c}, Majda}, editor = {Rado\v{c}aj-Jerkovi\'{c}, A.}, year = {2018}, pages = {280-296}, keywords = {music on social media networks, musical preferences of grammar school students, classical music, music class}, isbn = {978-953-8181-03-0}, title = {THE PRESENCE OF MUSIC ON SOCIAL MEDIA NETWORKS AMONG GRAMMAR SCHOOL STUDENTS}, keyword = {music on social media networks, musical preferences of grammar school students, classical music, music class}, publisher = {Umjetni\v{c}ka akademija Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font