Pregled bibliografske jedinice broj: 1061038
Profesionalni identitet učitelja francuskoga jezika u Republici Hrvatskoj
Profesionalni identitet učitelja francuskoga jezika u Republici Hrvatskoj // Metodički ogledi, 26 (2019), 2; 129-146 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1061038 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Profesionalni identitet učitelja francuskoga jezika u Republici
Hrvatskoj
(The professional identity of French language teachers in Croatia)
Autori
Lujić, Rea
Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 26
(2019), 2;
129-146
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Hrvatska, identitet učitelja inoga jezika, učitelj francuskog jezika, ulaganje, stručno usavršavanje, sudjelovanje
(Croatia, identity of foreign language teachers, French language teachers, investment, professional training, participation)
Sažetak
Identitet učitelja inoga jezika nedovoljno je istražen koncept na području Republike Hrvatske. Stoga se u ovome radu navedeni koncept ponajprije teorijski razmatra, a potom se prikazuju rezultati istraživanja profesionalnog identiteta učitelja francuskoga jezika u RH. U istraživačkome dijelu rada razmatramo mijenjaju li učitelji francuskog jezika svoj profesionalni identitet ili ne mijenjaju, a ako mijenjaju, u kojoj je to mjeri i koji su razlozi tomu. Rezultati su pokazali kako učitelji svoj učiteljski identitet najčešće mijenjaju sudjelujući na lokalnim stručnim usavršavanjima, a najmanje sudjelovanjem u organiziranim e-tečajevima. Glavnim razlogom za sudjelovanje u aktivnostima stručnoga usavršavanja pokazao se njihov unutarnji poticaj, dok su se glavnim razlogom za nesudjelovanjem pokazali financijski čimbenici. Dulje radno iskustvo, članstvo u Hrvatskoj udruzi profesora francuskoga jezika i obvezni status jezika pokazali su se faktorima koji statistički značajno pozitivno utječu na osjećaj pripadnosti zajednici učitelja francuskoga jezika u Republici Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus