Pregled bibliografske jedinice broj: 1061009
PERCEPCIJA KREATIVNIH GRADOVA BUDUĆNOSTI
PERCEPCIJA KREATIVNIH GRADOVA BUDUĆNOSTI // Conference Proceedings of the International Conference on the Economics of Decoupling (ICED) / Družić, Gordan ; Gelo, Tomislav (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 501-516 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1061009 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PERCEPCIJA KREATIVNIH GRADOVA BUDUĆNOSTI
(PERCEPTION OF CREATIVE CITIES IN THE FUTURE)
Autori
Glavaš, Jerko ; Mandić, Bruno ; Dubravac, Niko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Conference Proceedings of the International Conference on the Economics of Decoupling (ICED)
/ Družić, Gordan ; Gelo, Tomislav - Zagreb : Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020, 501-516
ISBN
978-953-347-337-6
Skup
International Conference on Economics of Decoupling (ICED)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 02.12.2019. - 03.12.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kreativni gradovi, građani, kultura, kreativnost
(creative cities, citizens, culture, creativity)
Sažetak
U gradovima se krije veliki potencijal kulturnih resursa koji za njihove upravitelje, građane i posjetitelje predstavljaju izvor inspiracije, ali i postavljaju brojne izazove. Zbog toga je važno pravodobno donositi lokalne politike kulturnog razvoja koje su usklađene s globalnim procesima i urbanim promjenama. One moraju biti uključive, demokratske, održive, smislene. Lokalne vrijednosti potrebno je promovirati na način blizak građanima. Pametno korištenje dobrobiti kreativnih potencijala gradova i njihovih građana podiže ekonomsku, socijalnu i kulturnu korist ne samo za promatrani grad, nego za širu zajednicu, državu ili teritorij (primjerice Europsku uniju). Kreativni gradovi su privlačniji za život zbog sadržaja koje nude i/ili dobiti koju donose kreatorima sadržaja i gradu. Kreativnost i kultura nekoga grada utjecat će na kvalitetu života u njemu, njegovo bogatstvo (materijalno i nematerijalno), inspirativnost, otvorenost prema različitosti te razvoj. Problem nastaje kod percipiranja odnosno podcjenjivanja potencijala nekoga grada i nezainteresiranosti građana za sadržaje koje pružaju, a taj problem je izraženiji u manjim gradovima. Iza uspjeha kreativnih gradova stoji puno rada te je potrebno shvatiti da se oni ne događaju sami od sebe
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Suorganizator Konferencije i suizdavač Zbornika je Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek