Pregled bibliografske jedinice broj: 1060893
Kvaliteta kao strategija elektroničkog poslovanja
Kvaliteta kao strategija elektroničkog poslovanja, 2015., diplomski rad, diplomski, Visoko Učilište Algebra, Zagreb
CROSBI ID: 1060893 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvaliteta kao strategija elektroničkog poslovanja
(Quality as E-Business Strategy)
Autori
Tomislav Mesić
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Visoko Učilište Algebra
Mjesto
Zagreb
Datum
25.11
Godina
2015
Stranica
62
Mentor
Vjeran Bušelić
Ključne riječi
kvaliteta, strategija, upravljanje, osiguranje, kontrola, elektroničko, poslovanje, inovacija
(Quality, strategy, management, assurance, control, e-business, innovation)
Sažetak
Uspjeh svake IT tvrtke pa i svake visoko tehnološke tvrtke općenito, ovisi o njenoj agilnosti i sposobnosti prilagodbe trendovima kako vanjskih - tehnoloških tako i onih internih - strukturnih, procesnih. Teško je zamisliti IT tvrtku koja i nakon prve dvije-tri godine, koliko prosječno traju porođajne muke svake tvrtke, uspješno vodi poslovanje bez definiranja barem onih osnovnih internih procesa poput upravljanja imovinom, upravljanja ljudima, financijama i sl. tvrtke koje žele opstati na globalnom tržištu, a IT tvrtke su upravo takve tvrtke, moraju činiti puno više od implementacije ovih nekoliko bazičnih procesa. Ovisno o razini zrelosti tvrtke u nekom trenutku na red dolaze procesi višeg ranga poput upravljanja projektima, portfeljom, inovacijama i kvalitetom. U posljednje vrijeme ova dva posljednja procesa, upravljanje inovacijama i kvalitetom, dolaze iznimno do izražaja jer u moru sličnih tvrtki u kontekstu elektroničkog poslovanja, upravo oni mogu biti značajna komparativna prednost i distinkcija u odnosu na tržišnu konkurenciju. Tvrtke koje aktivno sudjeluju u bilo kojem segmentu elektroničkog poslovanja pravi su kandidati za to da svoju strategiju baziraju na kvaliteti. Kvaliteta može biti iznimno zahtjevna i skupa no uz jasnu viziju i dobro definirane procese upravljanja kvalitetom, kvaliteta postaje stvarna pokretačka snaga poslovanja. U kontekstu elektroničkog poslovanja kvaliteta je nužna jer predstavlja stvarnu kompetitivnu prednost u odnosu na konkurenciju. U tom slučaju je, kako neki autori tvrde, kvaliteta zapravo besplatna.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Projektni menadžment
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoko učilište Algebra, Zagreb