Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 106079

Razmjenski odnosi u marketingu - organizacija i provedba


Ružić, Drago; Tomčić, Zdenko; Turkalj, Željko
Razmjenski odnosi u marketingu - organizacija i provedba / Turkalj Željko (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet u osijeku, 2002


CROSBI ID: 106079 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razmjenski odnosi u marketingu - organizacija i provedba
(Marketing relationship - organization and implementation)

Autori
Ružić, Drago ; Tomčić, Zdenko ; Turkalj, Željko

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Ekonomski fakultet u osijeku

Grad
Osijek

Godina
2002

Stranica
391

ISBN
953-6073-68-4

Ključne riječi
marketing; razmjena; ponuda; potražnja
(marketing; relationships; supply; demand;)

Sažetak
Udžbenik u najvećem dijelu pokriva program predmeta Nabavno i prodajno poslovanje, a obrađuje nabavne i prodajne procese na najvažnijim tržištima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0010008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Tomčić (autor)

Avatar Url Drago Ružić (autor)

Avatar Url Željko Turkalj (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ružić, Drago; Tomčić, Zdenko; Turkalj, Željko
Razmjenski odnosi u marketingu - organizacija i provedba / Turkalj Željko (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet u osijeku, 2002
Turkalj Željko (ur.) (2002) Razmjenski odnosi u marketingu - organizacija i provedba. Osijek. Ekonomski fakultet u osijeku.
@unknown{unknown, author = {Ru\v{z}i\'{c}, Drago and Tom\v{c}i\'{c}, Zdenko and Turkalj, \v{Z}eljko}, year = {2002}, pages = {391}, keywords = {marketing, razmjena, ponuda, potra\v{z}nja}, isbn = {953-6073-68-4}, title = {Razmjenski odnosi u marketingu - organizacija i provedba}, keyword = {marketing, razmjena, ponuda, potra\v{z}nja}, publisher = {Ekonomski fakultet u osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@unknown{unknown, author = {Ru\v{z}i\'{c}, Drago and Tom\v{c}i\'{c}, Zdenko and Turkalj, \v{Z}eljko}, year = {2002}, pages = {391}, keywords = {marketing, relationships, supply, demand, }, isbn = {953-6073-68-4}, title = {Marketing relationship - organization and implementation}, keyword = {marketing, relationships, supply, demand, }, publisher = {Ekonomski fakultet u osijeku}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font