Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1060557

“Igrajmo se pažnje” primjer edukativnog programa za roditelje djece s razvojnim teškoćama


Bohaček, Ana-Marija
“Igrajmo se pažnje” primjer edukativnog programa za roditelje djece s razvojnim teškoćama // Treći hrvatski simpozij o ranoj intervenciji - Tim oko obitelji: zabluda ili stvarnost? Knjiga sažetaka
Zadar, Hrvatska, 2013. str. 13-13 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 1060557 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
“Igrajmo se pažnje” primjer edukativnog programa za roditelje djece s razvojnim teškoćama
("Let's learn attention" - example of program for supporting parents of children with developmental disabilities)

Autori
Bohaček, Ana-Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Treći hrvatski simpozij o ranoj intervenciji - Tim oko obitelji: zabluda ili stvarnost? Knjiga sažetaka / - , 2013, 13-13

Skup
Treći hrvatski simpozij o ranoj intervenciji - Tim oko obitelji: zabluda ili stvarnost?

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 26.09.2013. - 28.09.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
grupa roditelja, igraonica za djecu s teškoćama, rana intervecija
(parent group, playroom for children with disabilities, early intervention)

Sažetak
U ovom izlaganju predstavljen je program "Igrajmo se pažnje". Program je zamišljen kao igraonica za djecu te savjetovanje i informiranje za roditelje djece s teškoćama u socijalnoj interakciji i komunikaciji. Program se provodio u Centru za rehabilitaciju Edukacijsko - rehabilitacijskog fakulteta i program je proveden sa 6 grupa. U svakoj grupi uključeno je 4 - 5 djece i njihovih roditelja i program se provodio kroz 12 tjedana. Program roditeljima nudi informacije o tome kako dijete vidi i tumači svijet, kako u svakodnevnim situacijama poticati komunikaciju, kako kreirati djetetu predvidive rutine u svakodnevnom životu, kako koristiti geste ili slike za djetetovo bolje razumijevanje i pamćenje te kako se igrati.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ana-Marija Bohaček (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bohaček, Ana-Marija
“Igrajmo se pažnje” primjer edukativnog programa za roditelje djece s razvojnim teškoćama // Treći hrvatski simpozij o ranoj intervenciji - Tim oko obitelji: zabluda ili stvarnost? Knjiga sažetaka
Zadar, Hrvatska, 2013. str. 13-13 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, ostalo)
Bohaček, A. (2013) “Igrajmo se pažnje” primjer edukativnog programa za roditelje djece s razvojnim teškoćama. U: Treći hrvatski simpozij o ranoj intervenciji - Tim oko obitelji: zabluda ili stvarnost? Knjiga sažetaka.
@article{article, author = {Boha\v{c}ek, Ana-Marija}, year = {2013}, pages = {13-13}, keywords = {grupa roditelja, igraonica za djecu s te\v{s}ko\'{c}ama, rana intervecija}, title = {“Igrajmo se pa\v{z}nje” primjer edukativnog programa za roditelje djece s razvojnim te\v{s}ko\'{c}ama}, keyword = {grupa roditelja, igraonica za djecu s te\v{s}ko\'{c}ama, rana intervecija}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Boha\v{c}ek, Ana-Marija}, year = {2013}, pages = {13-13}, keywords = {parent group, playroom for children with disabilities, early intervention}, title = {"Let's learn attention" - example of program for supporting parents of children with developmental disabilities}, keyword = {parent group, playroom for children with disabilities, early intervention}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font