Pregled bibliografske jedinice broj: 1060278
HOW TOURISTS CAMP IN THE DIGITAL ERA AND HOW ARE CAMPS MEETING AND GREETING THEM IN THE DIGITAL SPACE?
HOW TOURISTS CAMP IN THE DIGITAL ERA AND HOW ARE CAMPS MEETING AND GREETING THEM IN THE DIGITAL SPACE? // Oeconomicus, 5 (2020), 13; 22-30 (recenziran, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1060278 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
HOW TOURISTS CAMP IN THE DIGITAL
ERA AND HOW ARE CAMPS MEETING
AND GREETING THEM IN THE DIGITAL
SPACE?
(KAKO TURISTI KAMPIRAJU U
DIGITALNOJ ERI I KAKO IH KAMPOVI
DOČEKUJU U DIGITALNOM PROSTORU?)
Autori
Softić, Sabina ; Kaurin Knežević, Nada ; Šebek, Vanja ;
Izvornik
Oeconomicus (1849-9686) 5
(2020), 13;
22-30
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
turistički kampovi, digitalna strategija, postojeći globalni i lokalni trend u turizmu, potrošačko ponašanje.
(Tourist camps, Digital strategy, Present global and local trend in tourism, Consumer behaviour.)
Sažetak
Klijenti su se promijenili, jesu li kampovi slijedili isti put? Svrha ovog članka je pokušati analizirati sadašnji status i primjenu digitalne strategije i tehnologije u marketingu turističkih kampova u Hrvatskoj. Nastojimo analizirati trenutne globalne i lokalne trendove u turizmu i pružiti implikacije na njihov daljnji razvoj. Potrošači danas nisu pasivni gledatelji, već aktivni tvorci tržišta. Oni traže informacije putem Interneta, a pretpostavka je da su turistički kampovi bili u stanju pružiti adekvatne odgovore u odgovarajuće vrijeme i odgovarajućim kanalom uspjeli povećati broj posjetitelja, prosječne godišnje prihode i zadovoljstvo posjetitelja. Naše istraživanje, koje je obuhvatilo intervjue s 35 vlasnika turističkih kampova u Hrvatskoj, nudi pregled trenutnog stanja i primjene digitalne strategije u njihovim marketinškim planovima. U pregledu literature, nekoliko relevantnih istraživanja nudi smjernicu za današnje trendove u ponašanju potrošača. Rezultati primarnih istraživanja u kombinaciji s nalazima iz sekundarnih istraživanja nude konceptualni vodič
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoko učilište Algebra, Zagreb