Pregled bibliografske jedinice broj: 1060240
Profil potrošača organske hrane u Sisačko- moslavačkoj županiji
Profil potrošača organske hrane u Sisačko- moslavačkoj županiji, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1060240 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Profil potrošača organske hrane u Sisačko-
moslavačkoj županiji
(Organic food consumers profiles in Sisak-Moslavina
County)
Autori
Vukosavljević, Aleksandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
13.09
Godina
2019
Stranica
31
Mentor
First Komen, Ivana
Neposredni voditelj
Grgurić Čop, Nina
Ključne riječi
organski proizvodi ; tržište organskih proizvoda ; potrošači ; demografske varijable ; profil ispitanika
(organic products ; organic product market ; consumers ; demographic variables ; consumer profile)
Sažetak
U današnje vrijeme visoke industrijalizacije i globalizacije tržišta, te ekonomije obujma, nameće se masovna proizvodnja tj. konvencionalna proizvodnja hrane kako bi se zadovoljile potrebe svjetske populacije i kako bi se osigurao dovoljan prinos prehrambenih proizvoda. U ovom radu tema je ispitivanje potrošača u Sisačko- moslavačkoj županiji, kako bi se pokušao okarakterizirati organski potrošač. Dosadašnje literature vezano za to područje jako je malo, a Sisačko – moslavačke županije je iznimno zanimljivo za istraživanje baš ove teme, zato što je jako puno organskih poljoprivrednika, te tla i površine tla idu u korist proizvođača organske hrane svih vrsta. Istraživanje o saznavanju profila Sisačko- moslavačke županije može koristiti svim proizvođačima organske hrane. Provedeno je istraživanje na uzorku od 110 ispitanika putem online anketnog upitnika. Rezultati istraživanja pokazuju kako su žene češći kupci organske hrane. Najveći potrošači organske hrane su u dobi od 40 do 49 godina starosti, imaju više stručne spreme, te su zaposleni. Mjesečni dohodak im je od 4.001, 00kn do 8.000, 00kn, a izdaci za kupovinu organske hrane su od 11% do 30%. Organsku hranu kupuju najviše zbog povjerenja u kvalitetu. Kupovinu vrše jednom tjedno i obavljaju je u supermarketima u kojima kupuju najviše voće i povrće. Spremni su platiti višu cijenu za organsku hranu, te im je bitno hrvatsko porijeklo.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija