Pregled bibliografske jedinice broj: 1060237
Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda
Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1060237 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na
kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda
(The impact of packaging, income and availability
on the purchase of traditional natural products)
Autori
Hohnjec, Marijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
11.09
Godina
2019
Stranica
21
Mentor
First Komen, Ivana
Neposredni voditelj
Grgurić Čop, Nina
Ključne riječi
tradicija ; tradicionalni prehrambeni proizvodi ; potrošač
(tradition ; traditional food product ; consumer)
Sažetak
Predmet istraživanja završnog rada je ponašanje potrošača kod kupnje tradicionalnih prirodnih proizvoda. Potrošači pomno biraju proizvode koje će kupovati i koristiti u svojoj prehrani. Okreću se tradiciji i zdravijem načinu prehrane. Zbog toga do izražaja dolaze tradicionalni prirodni proizvodi. Kod kupnje ovakvih proizvoda na odluke potrošača utječu određeni čimbenici koji više ili manje utječu na kupovinu. Od mogućih čimbenika, koji utječu na kupovinu tradicionalnih prirodnih proizvoda, promatra se visina dohotka, ambalaža i dostupnost. Potrošači većeg dohotka kupuju više i izdvajaju više novaca za tradicionalne prirodne proizvode nego potrošači nižeg dohotka. Ambalaža je pokazala bitnim čimbenikom kod kupnje tradicionalnih prirodnih proizvoda kod potrošača. Također, slaba dostupnost tradicionalnih prirodnih proizvoda jedan je od ograničavajućih čimbenika kod kupnje tradicionalnih prirodnih proizvoda. Zaključuje se kako bi proizvođači tradicionalnih prirodnih proizvoda više trebali ulagati u ambalažu ovih proizvoda, kao i povećanje razine njihove dostupnosti kupcima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija