Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1060237

Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda


Hohnjec, Marijana
Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 1060237 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda
(The impact of packaging, income and availability on the purchase of traditional natural products)

Autori
Hohnjec, Marijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
11.09

Godina
2019

Stranica
21

Mentor
First Komen, Ivana

Neposredni voditelj
Grgurić Čop, Nina

Ključne riječi
tradicija ; tradicionalni prehrambeni proizvodi ; potrošač
(tradition ; traditional food product ; consumer)

Sažetak
Predmet istraživanja završnog rada je ponašanje potrošača kod kupnje tradicionalnih prirodnih proizvoda. Potrošači pomno biraju proizvode koje će kupovati i koristiti u svojoj prehrani. Okreću se tradiciji i zdravijem načinu prehrane. Zbog toga do izražaja dolaze tradicionalni prirodni proizvodi. Kod kupnje ovakvih proizvoda na odluke potrošača utječu određeni čimbenici koji više ili manje utječu na kupovinu. Od mogućih čimbenika, koji utječu na kupovinu tradicionalnih prirodnih proizvoda, promatra se visina dohotka, ambalaža i dostupnost. Potrošači većeg dohotka kupuju više i izdvajaju više novaca za tradicionalne prirodne proizvode nego potrošači nižeg dohotka. Ambalaža je pokazala bitnim čimbenikom kod kupnje tradicionalnih prirodnih proizvoda kod potrošača. Također, slaba dostupnost tradicionalnih prirodnih proizvoda jedan je od ograničavajućih čimbenika kod kupnje tradicionalnih prirodnih proizvoda. Zaključuje se kako bi proizvođači tradicionalnih prirodnih proizvoda više trebali ulagati u ambalažu ovih proizvoda, kao i povećanje razine njihove dostupnosti kupcima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Nina Grgurić Čop (mentor)

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hohnjec, Marijana
Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Hohnjec, M. (2019) 'Utjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Hohnjec, Marijana}, year = {2019}, pages = {21}, keywords = {tradicija, tradicionalni prehrambeni proizvodi, potro\v{s}a\v{c}}, title = {Utjecaj ambala\v{z}e, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda}, keyword = {tradicija, tradicionalni prehrambeni proizvodi, potro\v{s}a\v{c}}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Hohnjec, Marijana}, year = {2019}, pages = {21}, keywords = {tradition, traditional food product, consumer}, title = {The impact of packaging, income and availability on the purchase of traditional natural products}, keyword = {tradition, traditional food product, consumer}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font