Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1060236

Kako influenceri utječu na namjeru o kupnji


Lilek, Manuela
Kako influenceri utječu na namjeru o kupnji, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 1060236 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kako influenceri utječu na namjeru o kupnji
(How influencers impact purchase intention)

Autori
Lilek, Manuela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
30.09

Godina
2019

Stranica
29

Mentor
First Komen, Ivana

Neposredni voditelj
Grgurić Čop, Nina

Ključne riječi
influencer ; ponašanje potrošača ; utjecaj influencera
(influencer ; consumer behavior ; influencer impact)

Sažetak
Nternet je promijenio tradicionalne načine poslovanja, te odnose s potrošačima. Društveni mediji su postali izvor globalne komunikacije marketinških poruka. Influenceri su osobe koje imaju moć da utječu na kupce te sve više dobivaju na važnosti. Influencer marketing je sve češće korišten oblik marketinga koji uključuje aktivnosti usmjerene na prepoznavanje i izgradnju odnosa s pojedincima, odnosno imaju sposobnost utjecanja na pouzdane kupce. U radu se istražuje zašto influenceri imaju utjecaj na namjeru kupnje. Nakon teorijskog pregleda ponašanja potrošača i utjecaja influencera prikazuju se rezultati provedenog istraživanja o utjecaju influencera na kupnju, gdje se došlo do rezultata kako influenceri za ispitanike nisu osobe koje imaju velik i presudan utjecaj na kupovno ponašanje, te ih ne smatraju neovisnim i nepristranim u prezentiranju proizvoda. Rezultati su ipak pokazali da ih se smatra vjerodostojnijim od tradicionalnog oglašavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
ZP UNIRI 1/19

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Nina Grgurić Čop (mentor)

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lilek, Manuela
Kako influenceri utječu na namjeru o kupnji, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Lilek, M. (2019) 'Kako influenceri utječu na namjeru o kupnji', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Lilek, Manuela}, year = {2019}, pages = {29}, keywords = {influencer, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, utjecaj influencera}, title = {Kako influenceri utje\v{c}u na namjeru o kupnji}, keyword = {influencer, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, utjecaj influencera}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Lilek, Manuela}, year = {2019}, pages = {29}, keywords = {influencer, consumer behavior, influencer impact}, title = {How influencers impact purchase intention}, keyword = {influencer, consumer behavior, influencer impact}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font