Pregled bibliografske jedinice broj: 1060236
Kako influenceri utječu na namjeru o kupnji
Kako influenceri utječu na namjeru o kupnji, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1060236 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako influenceri utječu na namjeru o kupnji
(How influencers impact purchase intention)
Autori
Lilek, Manuela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
30.09
Godina
2019
Stranica
29
Mentor
First Komen, Ivana
Neposredni voditelj
Grgurić Čop, Nina
Ključne riječi
influencer ; ponašanje potrošača ; utjecaj influencera
(influencer ; consumer behavior ; influencer impact)
Sažetak
Nternet je promijenio tradicionalne načine poslovanja, te odnose s potrošačima. Društveni mediji su postali izvor globalne komunikacije marketinških poruka. Influenceri su osobe koje imaju moć da utječu na kupce te sve više dobivaju na važnosti. Influencer marketing je sve češće korišten oblik marketinga koji uključuje aktivnosti usmjerene na prepoznavanje i izgradnju odnosa s pojedincima, odnosno imaju sposobnost utjecanja na pouzdane kupce. U radu se istražuje zašto influenceri imaju utjecaj na namjeru kupnje. Nakon teorijskog pregleda ponašanja potrošača i utjecaja influencera prikazuju se rezultati provedenog istraživanja o utjecaju influencera na kupnju, gdje se došlo do rezultata kako influenceri za ispitanike nisu osobe koje imaju velik i presudan utjecaj na kupovno ponašanje, te ih ne smatraju neovisnim i nepristranim u prezentiranju proizvoda. Rezultati su ipak pokazali da ih se smatra vjerodostojnijim od tradicionalnog oglašavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija