Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1060232

Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje


Martinac, Janko
Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 1060232 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje
(Impact of packaging colour tone on fast market consumer goods purchase)

Autori
Martinac, Janko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
30.09

Godina
2019

Stranica
31

Mentor
First Komen, Ivana

Neposredni voditelj
Grgurić Čop, Nina

Ključne riječi
boja ; tonalitet boje ; namjera kupnje ; percepcija kvalitete ; pažnja
(color ; purchase intention ; quality perception ; attention)

Sažetak
Provedenim istraživanjem želi se odrediti kakav utjecaj na ponašanje potrošača imaju različiti tonaliteti iste boje pakiranja, odnosno kakvu poruku šalju marketinški stručnjaci kupcima korištenjem određenih tonaliteta boja pakiranja. Dakle, kako se pomoću boja u marketingu može ostvariti najviša percipirana kvaliteta, pažnja te namjera kupnje proizvoda široke potrošnje, u ovom slučaju sredstva za pranje posuđa. Upravo analizirajući ovu temu utvrditi će se koje su najvažnije spoznaje koje se mogu preporučiti menadžerima kako dodatno mogli razvijati vlastiti brend. Jarki tonalitet boje pakiranja najviše privlači potrošača i kod potrošača izaziva najviše pažnje. Svjetliji tonalitet pakiranja ne utječe na kupnju proizvoda široke potrošnje. U ovom istraživanju sredstvo za pranje posuđa u tamnijem tonalitetu pakiranja je percipiran kao najkvalitetniji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Nina Grgurić Čop (mentor)

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Martinac, Janko
Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Martinac, J. (2019) 'Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Martinac, Janko}, year = {2019}, pages = {31}, keywords = {boja, tonalitet boje, namjera kupnje, percepcija kvalitete, pa\v{z}nja}, title = {Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe \v{s}iroke potro\v{s}nje}, keyword = {boja, tonalitet boje, namjera kupnje, percepcija kvalitete, pa\v{z}nja}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Martinac, Janko}, year = {2019}, pages = {31}, keywords = {color, purchase intention, quality perception, attention}, title = {Impact of packaging colour tone on fast market consumer goods purchase}, keyword = {color, purchase intention, quality perception, attention}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font