Pregled bibliografske jedinice broj: 1060232
Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje
Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1060232 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe
široke potrošnje
(Impact of packaging colour tone on fast market
consumer goods purchase)
Autori
Martinac, Janko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
30.09
Godina
2019
Stranica
31
Mentor
First Komen, Ivana
Neposredni voditelj
Grgurić Čop, Nina
Ključne riječi
boja ; tonalitet boje ; namjera kupnje ; percepcija kvalitete ; pažnja
(color ; purchase intention ; quality perception ; attention)
Sažetak
Provedenim istraživanjem želi se odrediti kakav utjecaj na ponašanje potrošača imaju različiti tonaliteti iste boje pakiranja, odnosno kakvu poruku šalju marketinški stručnjaci kupcima korištenjem određenih tonaliteta boja pakiranja. Dakle, kako se pomoću boja u marketingu može ostvariti najviša percipirana kvaliteta, pažnja te namjera kupnje proizvoda široke potrošnje, u ovom slučaju sredstva za pranje posuđa. Upravo analizirajući ovu temu utvrditi će se koje su najvažnije spoznaje koje se mogu preporučiti menadžerima kako dodatno mogli razvijati vlastiti brend. Jarki tonalitet boje pakiranja najviše privlači potrošača i kod potrošača izaziva najviše pažnje. Svjetliji tonalitet pakiranja ne utječe na kupnju proizvoda široke potrošnje. U ovom istraživanju sredstvo za pranje posuđa u tamnijem tonalitetu pakiranja je percipiran kao najkvalitetniji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka