Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1060222

Važnost marke u procesu kupnje tradicionalnih i prirodnih proizvoda


Levicki, Bianca
Važnost marke u procesu kupnje tradicionalnih i prirodnih proizvoda, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 1060222 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Važnost marke u procesu kupnje tradicionalnih i prirodnih proizvoda
(The importance of brand when buying traditional and natural products)

Autori
Levicki, Bianca

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
13.09

Godina
2019

Stranica
32

Mentor
First Komen, Ivana

Neposredni voditelj
Grgurić Čop, Nina

Ključne riječi
marka ; odluka o kupnji ; simbolička korist ; funkcionalna korist ; emocionalna korist
(brand ; purchase decision ; symbolic value ; functional value ; emotional value)

Sažetak
Ponašanje potrošača tradicionalnih i prirodnih proizvoda može se bitno razlikovati u odnosu na ponašanje potrošača općenitih proizvoda. Kod donošenja odluke o kupnji, potrošači se vode usporedbom koristi i troškova koje imaju od kupnje proizvoda. Ukoliko se govori o tradicionalnim i prirodnim proizvodima, potrošači su vrlo često orijentirani ka dugoročnim koristima i rezultatima koji proizlaze iz njihove odluke o kupnji. Marka je vidljivi element svakog proizvoda, koji može imati značajan utjecaj na potrošačevu percepciju o vrijednosti i koristima proizvoda. U ovom radu istražit će se je li marka važna potrošačima prilikom donošenja odluke o kupnji tradicionalnih i prirodnih proizvoda. Rad ispituje koja je uloga marke te ima li marka emocionalnu, simboličnu ili funkcionalnu korist u procesu odlučivanja o kupnji tradicionalnih i prirodnih proizvoda. Putem postavljenih odnosno ispitanih hipoteza rezultati jasno ukazuju na bitnu ulogu zvučnih marki na emocionalnu, simboličku i funkcijsku ulogu prema kupcu pri kupovini prirodnih i tradicionalnih proizvoda. Preostaje zaključiti kako dolazi do „začaranog kruga“ unutar kupčevog razmišljanja pri kupovnom procesu a u konačnici i odluci o samoj kupovini. Marku bi mogli protumačiti kao obećanje na temelju koje se stvara povjerenje od strane potrošača. Istraživanje koje je provedeno u ovom završnom radu potvrdilo je kako marka i potrošač zaista uspostavljaju jedan poseban odnos temeljen na emocionalnoj, funkcionalnoj i simboličkoj koristi gdje se potrošač odlučuje marki.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Nina Grgurić Čop (mentor)

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Levicki, Bianca
Važnost marke u procesu kupnje tradicionalnih i prirodnih proizvoda, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Levicki, B. (2019) 'Važnost marke u procesu kupnje tradicionalnih i prirodnih proizvoda', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Levicki, Bianca}, year = {2019}, pages = {32}, keywords = {marka, odluka o kupnji, simboli\v{c}ka korist, funkcionalna korist, emocionalna korist}, title = {Va\v{z}nost marke u procesu kupnje tradicionalnih i prirodnih proizvoda}, keyword = {marka, odluka o kupnji, simboli\v{c}ka korist, funkcionalna korist, emocionalna korist}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Levicki, Bianca}, year = {2019}, pages = {32}, keywords = {brand, purchase decision, symbolic value, functional value, emotional value}, title = {The importance of brand when buying traditional and natural products}, keyword = {brand, purchase decision, symbolic value, functional value, emotional value}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font