Pregled bibliografske jedinice broj: 1059435
Priručnik za učitelje tehničke kulture koji rade s djecom s teškoćama u redovitom školskom sustavu za 5. razred osnovne škole
Priručnik za učitelje tehničke kulture koji rade s djecom s teškoćama u redovitom školskom sustavu za 5. razred osnovne škole / Mačinko Kovač, Maja (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2016
CROSBI ID: 1059435 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Priručnik za učitelje tehničke kulture koji rade
s djecom s teškoćama u redovitom školskom
sustavu za 5. razred osnovne škole
(A handbook for technical culture teachers
working with children with disabilities in the
regular school system for 5th grade primary
school)
Autori
Krampač-Grljušić, Aleksandra ; Kardoš, Violeta ; Ercegovac, Maja ; Heil, Heidi ; Kapetanović, Ivana ; Leko, Ana ; Plečko, Loneta ; Lončarić, Marija
Vrsta obrazovnog materijala
Priručnik (osnovnoškolsko obrazovanje)
Izdavač
Školska knjiga
Grad
Zagreb
Godina
2016
Stranica
132
Ključne riječi
tehnička kultura, djeca s teškoćama
(technical culture, children with disabilities)
Sažetak
Škola je doživjela mnoge promjene, a jedna od važnijih je uključivanje učenika s teškoćama u redoviti odgojno-obrazovni sustav. U praksi se javljaju mnogobrojne nejasnoće i mnoga pitanja vezana za odgoj i obrazovanje učenika s teškoćama. U želji da pružimo potporu učiteljima Tehničke kulture koji rade s raznovrsnim skupinama učenika s teškoćama te pred sobom imaju zahtjevan i odgovoran zadatak, nastojali smo ovaj priručnik napisati kao svojevrstan vodič koji objašnjava proces izrade individualiziranoga odgojno-obrazovnog programa za učenike s teškoćama. Priručnik se sastoji od četiriju poglavlja. U prvom i drugom poglavlju odgovara na najčešća pitanja koja postavljaju učitelji tehničke kulture vezana za školovanje učenika s teškoćama u redovitom školskom sustavu. U
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Temeljne tehničke znanosti, Interdisciplinarne tehničke znanosti, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti