Pregled bibliografske jedinice broj: 1059354
Korištenje naredbi za grananje i naredbe random u primjeru „Kockica za čovječe ne ljuti se“
Korištenje naredbi za grananje i naredbe random u primjeru „Kockica za čovječe ne ljuti se“
Zagreb: Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske, 2019
CROSBI ID: 1059354 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korištenje naredbi za grananje i naredbe random u
primjeru „Kockica za čovječe ne ljuti se“
(Using branching commands and random commands in
the "Human dice not angry" example)
Autori
Mačinko Kovač, Maja
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (osnovnoškolsko obrazovanje)
Izdavač
Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske
Grad
Zagreb
Godina
2019
Stranica
3
Ključne riječi
micro:bit
Sažetak
Učenje kako pomoću micro:bita možemo vježbati korištenje naredbi za grananje, konkretno primjer naredbe IF-THEN. Također, učenici koriste naredbu RANDOM za generiranje slučajnih broja te naredbu za zbrajanje i uspoređivanje cijelih brojeva. Učenici pomoću ponuđene datoteke mogu vježbati na razne načine: jedan je da vježbaju samostalno kod kuće, koristeći ju u raznim društvenim igrama. Na isti način mogu vježbati i na dodatnoj nastavi, na kojoj obično imamo učenike s različitim idejama i načinima dorade zadanog primjera. Osim što vježbaju gradivo informatike, time ih ujedno navikavamo na samoprocjenu svog znanja i na uočavanje da i samostalnim radom (bez učitelja) mogu napredovati. Učenicima koji tako vježbaju, treba preporučiti da, kad dođu do zadatka čije im rješenje nije jasno, pozovu učitelja. Nakon što smo s učenicima prošli ovo gradivo, na redovnoj nastavi, na početku bilo kojeg kasnijeg sata možemo učenicima reći da, dok učitelj upisuje sat, na brzinu trebaju uključiti micro:bitove i ponovo provježbati/ponoviti ovo gradivo. Kockica za „Čovječe ne ljuti se“ je sjajan primjer koji mogu koristiti u bilo kojoj društvenoj igri, ili odabiru učenika za vrijeme nastave/provjere znanja/kviza.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
Napomena
Digitalni obrazovni sadržaj u Euditriju Obrazovni sadržaji > Osnovne škole > 6. razred > Informatika > Predmetni kurikulum > Računalno razmišljanje i programiranje