Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 105928

Qualitative Market Research


Halmi, Aleksandar
Qualitative Market Research // Media, culture and public relations, 23 (2002), 1; 147-156 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 105928 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Qualitative Market Research

Autori
Halmi, Aleksandar

Izvornik
Media, culture and public relations (1333-6371) 23 (2002), 1; 147-156

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
-

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pravo



POVEZANOST RADA


Projekti:
066005

Ustanove:
Pravni fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Aleksandar Halmi (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Halmi, Aleksandar
Qualitative Market Research // Media, culture and public relations, 23 (2002), 1; 147-156 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Halmi, A. (2002) Qualitative Market Research. Media, culture and public relations, 23 (1), 147-156.
@article{article, author = {Halmi, Aleksandar}, year = {2002}, pages = {147-156}, keywords = {-}, journal = {Media, culture and public relations}, volume = {23}, number = {1}, issn = {1333-6371}, title = {Qualitative Market Research}, keyword = {-} }
@article{article, author = {Halmi, Aleksandar}, year = {2002}, pages = {147-156}, keywords = {-}, journal = {Media, culture and public relations}, volume = {23}, number = {1}, issn = {1333-6371}, title = {Qualitative Market Research}, keyword = {-} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font