Pregled bibliografske jedinice broj: 1059222
Mjere za provođenje strateškog prioriteta 6 - Razvoj zaleđa temeljiti na poduzetništvu, ruralnom turizmu, eko-poljoprivredi, uzgoju autohtonih (tradicijskih sorti)
Mjere za provođenje strateškog prioriteta 6 - Razvoj zaleđa temeljiti na poduzetništvu, ruralnom turizmu, eko-poljoprivredi, uzgoju autohtonih (tradicijskih sorti) // Strategija razvoja grada Opatije / Blažević, Branko (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2015. str. 253-268
CROSBI ID: 1059222 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mjere za provođenje strateškog prioriteta 6 -
Razvoj zaleđa temeljiti na poduzetništvu,
ruralnom turizmu, eko-poljoprivredi, uzgoju
autohtonih (tradicijskih sorti)
(Strategic Priority Measures 6 - The hinterland
development based on entrepreneurship, rural
tourism, eco-agriculture, cultivation of
indigenous (traditional varieties))
Autori
Bašan, Lorena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Strategija razvoja grada Opatije
Urednik/ci
Blažević, Branko
Izdavač
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
Grad
Opatija
Godina
2015
Raspon stranica
253-268
ISBN
978-953-7842-24-6
Ključne riječi
ruralno područje, ruralni turizam, autohtoni i tradicionalni proizvodi, organska proizvodnja, poticajne mjere, diverzifikacija djelatnosti, mreže
(rural area, rural tourism, indigenous and traditional products, organic production, incentive measures, diversification of activities, networks)
Sažetak
Važnost strateškog prioriteta koji je predmet istraživanja u ovom radu, potrebno je sagledati kroz dodanu vrijednost koju ruralno područje može dati za ukupni turistički proizvod Opatije i multiplikativne efekte za njezino cjelokupno gospodarstvo. U radu se analizira ruralno područje Opatije i predlažu smjernice njegovog razvoja s naglaskom na diverzifikaciju djelatnosti zaleđa i njihovo povezivanje s turizmom, razvoj ruralnog turizma, autohtone proizvode i tradiciju kao osnove diferencijacije turističkog proizvoda i njegove promocije, ekološki aspekt proizvodnje i razvoja ruralnog područja, te poticajne mjere i izgradnju mreža u ponudi autohtonih proizvoda. Predloženi set mjera za ruralno područje predstavlja alat menadžmentu za postizanje sinergijskih učinaka i pozitivnih efekata kako zaleđa tako i cjelokupnog gospodarstva Opatije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Lorena Bašan
(autor)