Pregled bibliografske jedinice broj: 1058977
Prikaz knjige: Anka Jurčević Lozančić Socijalne kompetencije u ranome djetinjstvu Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, 2016.
Prikaz knjige: Anka Jurčević Lozančić Socijalne kompetencije u ranome djetinjstvu Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, 2016. // Metodički ogledi, 23 (2016), 2; 143-146 doi:10.21464/mo.232.143146 (nije recenziran, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 1058977 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prikaz knjige: Anka Jurčević Lozančić
Socijalne kompetencije u
ranome djetinjstvu
Učiteljski fakultet Sveučilišta u
Zagrebu, Zagreb, 2016.
(Book review: Anka Jurčević Lozančić
Socijalne kompetencije u
ranome djetinjstvu
Učiteljski fakultet Sveučilišta u
Zagrebu, Zagreb, 2016.)
Autori
Krznar, Tomislav
Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 23
(2016), 2;
143-146
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
Obrazovanje, odgoj, djetinjstvo, socijalne kompetencije
(Education, upbringing, childhood, social competencies)
Sažetak
Knjiga koju ovdje nastojimo prikazati zasigurno je vrijedna pažnje iz nekoliko razloga. Prvo, riječ je o djelu jedne od najznačajnijih autorica u području istraživanja i proučavanja fenomena predškolskog odgoja, čiji je rad satkan od ne samo izvornih znanstvenih uvida nego i od konkretnih praktičnih aktivnosti u okrilju same prakse predškolskog odgoja. Drugo, ova se knjiga može čitati kao znanstveno djelo, jer u njoj susrećemo najnovije znanstvene spoznaje i činjenice, vrsno prikazane i kvalitetno elaborirane, i to na temelju recentne znanstvene literature. Istovremeno, ovo je djelo i udžbeničkog karaktera, jer uistinu može poslužiti ne samo studentima/icama odgojiteljskih studija nego i osobama koje se konkretno bave odgojem u praksi kao vodič za djelovanje i putokaz u promišljanju vlastite odgojiteljske djelatnosti. Treće, knjiga uistinu postavlja standard djelovanja u okviru odgojiteljske profesije, kako u idejnom tako i djelatnom pogledu. Ovaj posljednji razlog čini nam se od najveće važnosti, no prije njegove daljnje elaboracije potrebno je pogledati sam sadržaj ove dragocjene knjige.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filozofija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)