Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1058887

Rana intervencija u tretmanu djece s autizmom


Bukvić, Zlatko
Rana intervencija u tretmanu djece s autizmom // Poticajno okruženje za cjeloživotno učenje / Žic Ralić, Anamarija ; Bukvić, Zlatko (ur.).
Varaždin: Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2014. str. 188-195 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1058887 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Rana intervencija u tretmanu djece s autizmom
(Early intervention in treatment of children with autism)

Autori
Bukvić, Zlatko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Poticajno okruženje za cjeloživotno učenje / Žic Ralić, Anamarija ; Bukvić, Zlatko - Varaždin : Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2014, 188-195

ISBN
978-953-96760-9-2

Skup
10. kongres edukacijskih rehabilitatora s međunarodnim sudjelovanjem

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 24.04.2014. - 25.04.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
rana intervencija, dijete s teškoćama, FloorTime, igra
(early intervention, child witd disabilities, FloorTime approach, play)

Sažetak
Stvaranje uvjeta za igru osigurava djetetu razvijanje sposobnosti koje mu pružaju osjećaj kompetencije i ohrabruju ga za istraživanje okoline, potiču interes, povezuju dijete s roditeljem, izazivaju znatiželju, kreativnost i spontanost u interakciji. Ginott (1994) govori da je igra jezik, a igračke riječi koje dijete upotrebljava u tom jeziku. Kroz igru djeca iskazuju misli i osjećaje kojih su svjesni, ali ih ne mogu izraziti kroz riječi (Kaduson, 2006). Kao terapijski pristup, polazi od činjenice da su emocije temelj za primjerenu interakciju i učenje, a u bilo koje vrijeme podrazumijeva praćenje djetetovog vodstva, izazivanje znatiželje i spontanosti te proširivanje pažnje i interakcije na način da angažira sve ili većinu osjeta, motoričkih vještina i emocija. Aktivno sudjelovanje u igri pruže osjećaj zadovoljstva, ugode i veselja. DIR/FloorTime podrazumijeva promatranje i procjenjivanje funkcionalnih emocionalnih razvojnih sposobnosti, različitih sposobnosti senzorne obrade, što uključuje auditivnu i jezičnu te vizualno-prostornu obradu, motoričko planiranje i senzoričku modulaciju, interakcije između roditelja i djeteta, obiteljske obrasce, biomedicinski status, trenutne edukacijske i terapijske potrebe, pregled razvoja i trenutnih razina funkcioniranja, a temeljen na emocijama i ophođenju u ugodnim dvosmjernim i recipročnim interakcijama, postaje osnova za razvoj sposobnosti (Greenspan i Lewis, 2004).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Zlatko Bukvić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bukvić, Zlatko
Rana intervencija u tretmanu djece s autizmom // Poticajno okruženje za cjeloživotno učenje / Žic Ralić, Anamarija ; Bukvić, Zlatko (ur.).
Varaždin: Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2014. str. 188-195 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Bukvić, Z. (2014) Rana intervencija u tretmanu djece s autizmom. U: Žic Ralić, A. & Bukvić, Z. (ur.)Poticajno okruženje za cjeloživotno učenje.
@article{article, author = {Bukvi\'{c}, Zlatko}, year = {2014}, pages = {188-195}, keywords = {rana intervencija, dijete s te\v{s}ko\'{c}ama, FloorTime, igra}, isbn = {978-953-96760-9-2}, title = {Rana intervencija u tretmanu djece s autizmom}, keyword = {rana intervencija, dijete s te\v{s}ko\'{c}ama, FloorTime, igra}, publisher = {Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bukvi\'{c}, Zlatko}, year = {2014}, pages = {188-195}, keywords = {early intervention, child witd disabilities, FloorTime approach, play}, isbn = {978-953-96760-9-2}, title = {Early intervention in treatment of children with autism}, keyword = {early intervention, child witd disabilities, FloorTime approach, play}, publisher = {Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font