Pregled bibliografske jedinice broj: 1058313
Važnost poznavanja fizikalnih zakonitosti u kreiranju fizioterapijskog procesa
Važnost poznavanja fizikalnih zakonitosti u kreiranju fizioterapijskog procesa // Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse
Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2017. str. 33-33 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 1058313 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost poznavanja fizikalnih zakonitosti u
kreiranju fizioterapijskog procesa
(Knowledge of Physical Laws in the Creation of the
Physiotherapy Process)
Autori
Perković, Dalibor ; Crnković, Ivana ; Babić, Janko ; Dobrić, Danijela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse
/ - Zagreb : Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2017, 33-33
Skup
Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 20.03.2017. - 21.03.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
fizikalne zakonitosti ; fizioterapijski proces ; fizika
(physical laws ; physiotherapy process ; physics)
Sažetak
Fizika je jedna od ključnih prirodnih znanosti u fizioterapijskoj praksi. Cilj ovoga istraživanja bio je ispitati poznavanje i primjenu fizikalnih zakonitosti u fizioterapijskom procesu kod studenata preddiplomskog studija fizioterapije. U istraživanju je sudjelovalo 92 studenta druge i treće godine koji su položili predmet Fizika na prvoj godini studija. Za potrebe ovog istraživanja konstruiran je test čiji su zadatci tematski povezani s primjenom fizikalnih zakonitosti u kreiranju fizioterapijskog procesa. Prema rezultatima najviše studenata ima vrlo dobar ili izvrstan uspjeh postignut na predmetu Fizika. Percipiranu razinu znanja o utjecaju fizikalnih zakonitosti u svrhu objektivizacije i poboljšanja kvalitete fizioterapijskog procesa studenti ocjenjuju ocjenom dobar. Na ukupnom uzorku dvije trećine studenta smatra da je poznavanje fizikalnih zakonitosti važno ili vrlo važno u kreiranju fizioterapijskog procesa. Ukupno 60% studenata točno je odgovorilo na dva ili tri od pet pitanja na testu. Iz rezultata je vidljivo da u broju točnih odgovora postoji statistički značajna razlika s obzirom na godinu studija, pri čemu su studenti druge godine studija fizioterapije dali više točnih odgovora u odnosu na studente treće godine. Rezultati istraživanja ukazuju da ne postoji statistički značajna povezanost točnih odgovara studenata s njihovom završnom ocjenom, samoprocjenom znanja iz područja fizike te dostupnošću stručne i znanstvene literature. Rezultati ovog istraživanja omogućuju izradu smjernica povezanih s oblikovanjem strategija za unaprjeđenje kvalitete nastavnog plana i programa predmeta Fizika na studiju fizioterapije u cilju primjene fizikalnih zakonitosti u fizioterapijskom procesu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zdravstveno veleučilište, Zagreb