Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1058292

Obrazovanje u području regeneracije i razvoja graditeljskog nasljeđa - iskustva sa studija u Engleskoj


Lončar, Sanja
Obrazovanje u području regeneracije i razvoja graditeljskog nasljeđa - iskustva sa studija u Engleskoj // Upravljanje kulturnom baštinom: od valorizacije do interpretacije - Zbornik VIII. simpozija etnologa konzervatora Makedonije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije i Slovenije / Momeva Altiparmakovska, Viktorija ; Mijakovac, Krešimir (ur.).
Bitola: Zavod za zaštitu spomenika kulture, 2020. str. 49-78 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1058292 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Obrazovanje u području regeneracije i razvoja graditeljskog nasljeđa - iskustva sa studija u Engleskoj
(Education in the field of architectural regeneration and development - study experiences in England)

Autori
Lončar, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Upravljanje kulturnom baštinom: od valorizacije do interpretacije - Zbornik VIII. simpozija etnologa konzervatora Makedonije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije i Slovenije / Momeva Altiparmakovska, Viktorija ; Mijakovac, Krešimir - Bitola : Zavod za zaštitu spomenika kulture, 2020, 49-78

ISBN
978-608-4754-15-2

Skup
8. Simpozij etnologa konzervatora Makedonije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije i Slovenije

Mjesto i datum
Bitola, Sjeverna Makedonija, 02.10.2019. - 04.10.2019

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
obrazovanje ; graditeljsko nasljeđe ; vernakularna arhitektura ; International Architectural Regeneration and Development (IARD) ; Engleska ; Hrvatska
(education ; architecture ; vernacular architecture ; International Architectural Regeneration and Development (IARD) ; England ; Croatia)

Sažetak
Rad tematizira obrazovanje u području regeneracije i razvoja graditeljskog nasljeđa. Autorica iznosi vlastita iskustva studiranja na Školi za arhitekturu Fakulteta za tehnologiju, dizajn i okoliš Sveučilišta Oxford Brookes u Oxfordu, Engleska (UK) na studijskom programu International Architectural Regeneration and Development (IARD). Iznose se osnovne informacije o nositelju studijskog programa, polazištima te tradiciji u istraživanju i poučavanju o vernakularnoj arhitekturi koja je povezana s istraživačkim i nastavnim radom prof. Paula Olivera. Opisuje se struktura i sadržaj programa, s naglaskom na provedbi terenske nastave i istraživanja te izradi regeneracijskih i razvojnih projekata. Autorica iznosi razmišljanja o pojedinim aspektima opisanog studijskog programa, ukazujući na izazove suvremenog obrazovanja u srodnim područjima u hrvatskom kontekstu. Pritom govori o važnosti i ulozi interdisciplinarnosti i vernakularne arhitekture u takvom obrazovanju, te o ulozi etnoloških i kulturnoantropoloških znanja u interdisciplinarnom području očuvanja, regeneracije i razvoja izgrađenog ruralnog i urbanog okoliša.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Arhitektura i urbanizam, Etnologija i antropologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sanja Lončar (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lončar, Sanja
Obrazovanje u području regeneracije i razvoja graditeljskog nasljeđa - iskustva sa studija u Engleskoj // Upravljanje kulturnom baštinom: od valorizacije do interpretacije - Zbornik VIII. simpozija etnologa konzervatora Makedonije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije i Slovenije / Momeva Altiparmakovska, Viktorija ; Mijakovac, Krešimir (ur.).
Bitola: Zavod za zaštitu spomenika kulture, 2020. str. 49-78 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
Lončar, S. (2020) Obrazovanje u području regeneracije i razvoja graditeljskog nasljeđa - iskustva sa studija u Engleskoj. U: Momeva Altiparmakovska, V. & Mijakovac, K. (ur.)Upravljanje kulturnom baštinom: od valorizacije do interpretacije - Zbornik VIII. simpozija etnologa konzervatora Makedonije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije i Slovenije.
@article{article, author = {Lon\v{c}ar, Sanja}, year = {2020}, pages = {49-78}, keywords = {obrazovanje, graditeljsko naslje\dje, vernakularna arhitektura, International Architectural Regeneration and Development (IARD), Engleska, Hrvatska}, isbn = {978-608-4754-15-2}, title = {Obrazovanje u podru\v{c}ju regeneracije i razvoja graditeljskog naslje\dja - iskustva sa studija u Engleskoj}, keyword = {obrazovanje, graditeljsko naslje\dje, vernakularna arhitektura, International Architectural Regeneration and Development (IARD), Engleska, Hrvatska}, publisher = {Zavod za za\v{s}titu spomenika kulture}, publisherplace = {Bitola, Sjeverna Makedonija} }
@article{article, author = {Lon\v{c}ar, Sanja}, year = {2020}, pages = {49-78}, keywords = {education, architecture, vernacular architecture, International Architectural Regeneration and Development (IARD), England, Croatia}, isbn = {978-608-4754-15-2}, title = {Education in the field of architectural regeneration and development - study experiences in England}, keyword = {education, architecture, vernacular architecture, International Architectural Regeneration and Development (IARD), England, Croatia}, publisher = {Zavod za za\v{s}titu spomenika kulture}, publisherplace = {Bitola, Sjeverna Makedonija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font