Pregled bibliografske jedinice broj: 105826
The Role of Competitive Analysis and marketing Orientation in Improving Competitiveness of the Non-Profit Sector-Theoretical Background and Empirical Evidence
The Role of Competitive Analysis and marketing Orientation in Improving Competitiveness of the Non-Profit Sector-Theoretical Background and Empirical Evidence // Foueth International Conference on Enterprise in Transition / Goić, Srećko (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2001. str. 115-116 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 105826 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
The Role of Competitive Analysis and marketing Orientation in Improving Competitiveness of the Non-Profit Sector-Theoretical Background and Empirical Evidence
(The Role of Competitive Analysis and Marketing Orientation in Improving Competitiveness of the Non-Profit Sector - Theoretical Background and Empirical Evidence)
Autori
Pavičić, Jurica ; Renko, Nataša ; Alfirević, Nikša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Foueth International Conference on Enterprise in Transition
/ Goić, Srećko - Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2001, 115-116
Skup
Fourth International Conference on Enterprise in Transition
Mjesto i datum
Hvar, Hrvatska, 24.05.2001. - 26.05.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
marketing; konkurentska prednost; neprofitne organizacije
(marketing; competitive advantage; nonprofit organizations)
Sažetak
Analizirana je uloga analaize konkurenata u ostvarivanju konkurenata u neprofitnom sektoru u Hrvatskoj uz prezentiranje teorijskih spoznaja i rezultata empirijskih istraživanja
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split,
Ekonomski fakultet, Zagreb