Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1058043

Miskoncepcije i primjena konceptualne mape u vrednovanju


Matović, Doris
Miskoncepcije i primjena konceptualne mape u vrednovanju, 2019., diplomski rad, Odjel za biologiju, Osijek


CROSBI ID: 1058043 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Miskoncepcije i primjena konceptualne mape u vrednovanju
(Misconceptions and using conceptual maps as a way od evaluating)

Autori
Matović, Doris

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Odjel za biologiju

Mjesto
Osijek

Datum
25.10

Godina
2019

Stranica
79

Mentor
Doc.dr.sc. Irena Labak

Ključne riječi
biološki koncepti, konceptualno razumijevanje, ekspertna konceptualna mapa miskoncepcije
(biological concepts, conceptual understanding, conceptual maps, misconceptions)

Sažetak
Utvrđivanje miskoncepcija i konceptualnog razumijevanja vezanih uz fotosintezu i stanično disanje provedeno je među 49 učenika 3. razreda Opće gimnazije u Osijeku u školskoj godini 2018./2019. Učenici postižu slabe rezultate na pisanoj provjeri znanja te su na osnovi ukupnog uspjeha svakog pojedinog učenika definirane klase uspješnosti. Jedan od mogućih načina uklanjana miskoncepcija upotreba je konceptualne mape. Analizom pisane provjere znanja i konceptualne mape evidentirana je ista miskoncepcija miješanja kloroplasta i klorofila. Rezultati konceptualne mape ne razlikuju se kod najboljih i najlošijih učenika te su uočeni slični odgovori učenika što nam ukazuje na nedostatak prakse i iskustva u korištenju mapa prilikom učenja ili procjenjivanja. Analizom ankete o navikama učenja može se zaključiti da većina učenika još uvijek smatra da je profil nastavnika ključan za uspjeh u njihovom učenju te odbijaju preuzeti odgovornost za vlastito učenje. Većina učenika za učenje koristi samo prezentacije s nastave, bez upotrebe alata za učenje, poput konceptualne mape, koji bi potaknuli konceptualno razumijevanje i postizanje više kognitivne razine znanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Osijeku - Odjel za biologiju

Profili:

Avatar Url Irena Labak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Matović, Doris
Miskoncepcije i primjena konceptualne mape u vrednovanju, 2019., diplomski rad, Odjel za biologiju, Osijek
Matović, D. (2019) 'Miskoncepcije i primjena konceptualne mape u vrednovanju', diplomski rad, Odjel za biologiju, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Matovi\'{c}, Doris}, year = {2019}, pages = {79}, keywords = {biolo\v{s}ki koncepti, konceptualno razumijevanje, ekspertna konceptualna mapa miskoncepcije}, title = {Miskoncepcije i primjena konceptualne mape u vrednovanju}, keyword = {biolo\v{s}ki koncepti, konceptualno razumijevanje, ekspertna konceptualna mapa miskoncepcije}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Matovi\'{c}, Doris}, year = {2019}, pages = {79}, keywords = {biological concepts, conceptual understanding, conceptual maps, misconceptions}, title = {Misconceptions and using conceptual maps as a way od evaluating}, keyword = {biological concepts, conceptual understanding, conceptual maps, misconceptions}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font