Pregled bibliografske jedinice broj: 1057812
Primjena načela space managementa u prodajnoj praksi
Primjena načela space managementa u prodajnoj praksi // Conference Proceedings CIET 2016 / Plazibat, Bože ; Kosanović, Silvana (ur.).
Split: Sveučilište u Splitu, 2016. str. 293-301 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1057812 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena načela space managementa u prodajnoj
praksi
(Application of Space Management Principles in
Sales Practice)
Autori
Mrvica Mađarac, Sandra ; Brajević, Slađana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Conference Proceedings CIET 2016
/ Plazibat, Bože ; Kosanović, Silvana - Split : Sveučilište u Splitu, 2016, 293-301
ISBN
978-953-7220-25-9
Skup
CIET 2016
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 16.06.2016. - 18.06.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
space management, category management, kategorije proizvoda, prodajni prostor, pozicioniranje proizvoda
(space management, category management, product categories, retail space, product positioning)
Sažetak
Space management predstavlja dio category managementa koji se bavi upravljanjem kategorijama proizvoda kao poslovnih jedinica sa jasnim ciljevima. Ciljevi su implementirati i postaviti strukturirane procese za upravljanje kategorijama proizvoda unutar zadane strategije poduzeća. Trgovine sa suvremenim konceptom poslovanja nastoje prilagoditi svoj prodajni prostor potrebama kupaca u cilju njegove što veće funkcionalnosti. Pravilnim pozicioniranjem proizvoda unutar trgovine osigurava se bolji poslovni rezultat i lakše snalaženje kupaca unutar prodajnog prostora. Osnovni način implementacije space managementa u praksi je definiranje asortimana proizvoda, izgleda prodajnog prostora, rasporeda polica unutar prodajnog prostora te raspored proizvoda na policama s ciljem privlačenja pažnje kupaca. Sam način izlaganja proizvoda ima veliki utjecaj na odluku o kupnji. Ukoliko želi ispuniti svoje ciljeve, trgovac mora učinkovito provoditi strategiju za odabranu kategoriju proizvoda. To znači određeno taktiziranje s pozicioniranjem kategorije na polici, dodatna izlaganja, promociju cijene itd. U radu je provedeno istraživanje u prodajnim prostorima s ciljem uvida koliko se u praksi implementiraju načela space managementa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru,
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije
Profili:
Sandra Mrvica Mađarac
(autor)