Pregled bibliografske jedinice broj: 1057274
8D metoda - Vodić za uspješno rješavanje reklamacija i nesukladnosto u poslovanju
8D metoda - Vodić za uspješno rješavanje reklamacija i nesukladnosto u poslovanju. Zagreb: Element, 2018 (prirucnik)
CROSBI ID: 1057274 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
8D metoda - Vodić za uspješno rješavanje
reklamacija i nesukladnosto u poslovanju
(8D Method - A Guide to Successfully Addressing
Complaints and Nonconformities in Business)
Autori
Buntak, Krešimir ; Šebestijan, Tijan ; Kovačić, Matija
Ostali urednici
Gračan, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna
Izdavač
Element
Grad
Zagreb
Godina
2018
Stranica
94
ISBN
978-953-197-666-4
Ključne riječi
8D metoda, menadžment, Upravljanje kvalitetom
(8D Method, Management, Quality Management)
Sažetak
Knjiga nije zamišljena samo da služi kao vodič pri učenju studenata čiji je interes vezan uz poslovanje i upravljanje, posebno u području sustava upravljanja kvalitetom, već i da bude vodič onim stručnjacima koji se u svakodnevnom poslovanju susreću s problemima nesukladnosti i reklamacija. Cilj je da ovaj vodič bude alat koji će stručnjaci rado nositi i koristiti kao pomoć prilikom rješavanja problema u poslovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne tehničke znanosti, Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica