Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1057274

8D metoda - Vodić za uspješno rješavanje reklamacija i nesukladnosto u poslovanju


Buntak, Krešimir; Šebestijan, Tijan; Kovačić, Matija
8D metoda - Vodić za uspješno rješavanje reklamacija i nesukladnosto u poslovanju. Zagreb: Element, 2018 (prirucnik)


CROSBI ID: 1057274 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
8D metoda - Vodić za uspješno rješavanje reklamacija i nesukladnosto u poslovanju
(8D Method - A Guide to Successfully Addressing Complaints and Nonconformities in Business)

Autori
Buntak, Krešimir ; Šebestijan, Tijan ; Kovačić, Matija

Ostali urednici
Gračan, Sandra

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna

Izdavač
Element

Grad
Zagreb

Godina
2018

Stranica
94

ISBN
978-953-197-666-4

Ključne riječi
8D metoda, menadžment, Upravljanje kvalitetom
(8D Method, Management, Quality Management)

Sažetak
Knjiga nije zamišljena samo da služi kao vodič pri učenju studenata čiji je interes vezan uz poslovanje i upravljanje, posebno u području sustava upravljanja kvalitetom, već i da bude vodič onim stručnjacima koji se u svakodnevnom poslovanju susreću s problemima nesukladnosti i reklamacija. Cilj je da ovaj vodič bude alat koji će stručnjaci rado nositi i koristiti kao pomoć prilikom rješavanja problema u poslovanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne tehničke znanosti, Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Krešimir Buntak (autor)

Avatar Url Matija Kovačić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Buntak, Krešimir; Šebestijan, Tijan; Kovačić, Matija
8D metoda - Vodić za uspješno rješavanje reklamacija i nesukladnosto u poslovanju. Zagreb: Element, 2018 (prirucnik)
Buntak, K., Šebestijan, T. & Kovačić, M. (2018) 8D metoda - Vodić za uspješno rješavanje reklamacija i nesukladnosto u poslovanju. Zagreb, Element.
@book{book, author = {Buntak, Kre\v{s}imir and \v{S}ebestijan, Tijan and Kova\v{c}i\'{c}, Matija}, collectioneditor = {Gra\v{c}an, Sandra}, year = {2018}, pages = {94}, keywords = {8D metoda, menad\v{z}ment, Upravljanje kvalitetom}, isbn = {978-953-197-666-4}, title = {8D metoda - Vodi\'{c} za uspje\v{s}no rje\v{s}avanje reklamacija i nesukladnosto u poslovanju}, keyword = {8D metoda, menad\v{z}ment, Upravljanje kvalitetom}, publisher = {Element}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {Buntak, Kre\v{s}imir and \v{S}ebestijan, Tijan and Kova\v{c}i\'{c}, Matija}, collectioneditor = {Gra\v{c}an, Sandra}, year = {2018}, pages = {94}, keywords = {8D Method, Management, Quality Management}, isbn = {978-953-197-666-4}, title = {8D Method - A Guide to Successfully Addressing Complaints and Nonconformities in Business}, keyword = {8D Method, Management, Quality Management}, publisher = {Element}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font