Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1057259

Oblici provođenja slobodnog vremena učenika s intelektualnim teškoćama


Gašpar, Andrea; Karaman, Patricija; Koštić, Lorena
Oblici provođenja slobodnog vremena učenika s intelektualnim teškoćama // 8th Scientific Conference "Students encountering science" with International Participation
Banja Luka: Narodna i univerzitetska biblioteka Republike Srpske, Banja Luka, 2015. str. 290-297 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1057259 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Oblici provođenja slobodnog vremena učenika s intelektualnim teškoćama
(Leisure time forms of pupils with intellectual disabilites)

Autori
Gašpar, Andrea ; Karaman, Patricija ; Koštić, Lorena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
8th Scientific Conference "Students encountering science" with International Participation / - Banja Luka : Narodna i univerzitetska biblioteka Republike Srpske, Banja Luka, 2015, 290-297

ISBN
978-99976-662-2-2

Skup
8th Scientific Conference "Students encountering science" with International Participation

Mjesto i datum
Banja Luka, Bosna i Hercegovina, 25.11.2015. - 27.11.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
slobodno vrijeme, učenici s intelektualnim teškoćama
(free time, students with learning disabilities)

Sažetak
Slobodno vrijeme djece i mladih s intelektualnim teškoćama pod utjecajem je okoline i osobina ličnosti. Ovisno o načinu na koji se provodi, slobodno vrijeme može biti pozitivan ili negativan razvojni čimbenik. S obzirom na to da je učenicima s intelektualnim teškoćama potrebna strukturirana i poticajna okolina, vrlo je važno osigurati aktivnosti slobodnog vremena koje će ispuniti te uvjete, uz poštivanje želja i potreba učenika. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi oblike provođenja slobodnog vremena učenika s teškoćama u razvoju te razliku u načinima provođenja slobodnog vremena s obzirom na spol, stupanj intelektualne teškoće i kronološku dob. Postavljene su hipoteze da ne postoje statistički značajne razlike u načinima provođenja slobodnog vremena ispitanika s obzirom na intelektualnu teškoću, spol i dob. Istraživanje je provedeno u rujnu 2015.g. Učenicima je ponuđeno sedamnaest aktivnosti provođenja slobodnog vremena, pokraj kojih su označavali učestalost bavljenja svakom od njih. Sudjelovalo je 60 učenika kronološke dobi od 7 do 14 godina. Učenici s intelektualnim teškoćama svakodnevno gledaju televiziju i slušaju glazbu i po tome se ne razlikuju s obzirom na spol, dob i teškoću. Utvrđene su statistički značajne razlike kod pojedinih načina provođenja slobodnog vremena s obzirom na spol. Ispitanice statistički značajno češće biraju aktivnosti usmjerene na pomaganje roditeljima, a ispitanici bavljenje sportskim aktivnostima i odlaske na utakmice. Dobiveni rezultati ukazuju na problem kvalitete provođenja slobodnog vremena učenika s intelektualnim teškoćama. Rezultati bi mogli poslužiti kao temelj za promišljanje o eventualnim sadržajnim promjenama ponude aktivnosti provođenja slobodnog vremena u svrhu poticanja razvoja i uključivanja u lokalnu zajednicu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Andrea Gašpar (autor)

Avatar Url Lorena Koštić (autor)

Avatar Url PATRICIJA KARAMAN (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gašpar, Andrea; Karaman, Patricija; Koštić, Lorena
Oblici provođenja slobodnog vremena učenika s intelektualnim teškoćama // 8th Scientific Conference "Students encountering science" with International Participation
Banja Luka: Narodna i univerzitetska biblioteka Republike Srpske, Banja Luka, 2015. str. 290-297 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Gašpar, A., Karaman, P. & Koštić, L. (2015) Oblici provođenja slobodnog vremena učenika s intelektualnim teškoćama. U: 8th Scientific Conference "Students encountering science" with International Participation.
@article{article, author = {Ga\v{s}par, Andrea and Karaman, Patricija and Ko\v{s}ti\'{c}, Lorena}, year = {2015}, pages = {290-297}, keywords = {slobodno vrijeme, u\v{c}enici s intelektualnim te\v{s}ko\'{c}ama}, isbn = {978-99976-662-2-2}, title = {Oblici provo\djenja slobodnog vremena u\v{c}enika s intelektualnim te\v{s}ko\'{c}ama}, keyword = {slobodno vrijeme, u\v{c}enici s intelektualnim te\v{s}ko\'{c}ama}, publisher = {Narodna i univerzitetska biblioteka Republike Srpske, Banja Luka}, publisherplace = {Banja Luka, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Ga\v{s}par, Andrea and Karaman, Patricija and Ko\v{s}ti\'{c}, Lorena}, year = {2015}, pages = {290-297}, keywords = {free time, students with learning disabilities}, isbn = {978-99976-662-2-2}, title = {Leisure time forms of pupils with intellectual disabilites}, keyword = {free time, students with learning disabilities}, publisher = {Narodna i univerzitetska biblioteka Republike Srpske, Banja Luka}, publisherplace = {Banja Luka, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font