Pregled bibliografske jedinice broj: 1057144
Osnaživanje dobrobiti djece i mladih u Hrvatskoj: Prezentacija projekta PROMEHS
Osnaživanje dobrobiti djece i mladih u Hrvatskoj: Prezentacija projekta PROMEHS // Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2019
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 1-1 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1057144 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osnaživanje dobrobiti djece i mladih u Hrvatskoj:
Prezentacija projekta PROMEHS
(Empowering children’s well-being in Croatia:
Presentation of PROMEHS project)
Autori
Tatalović Vorkapić, Sanja ; Vujičić, Lidija ; Čamber Tambolaš, Akvilina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2019
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 15.11.2019. - 17.11.2019
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
mentalno zdravlje djece i mladih ; razvoj kurikuluma
(mental health curriculum for children and youth ; development of curriculum)
Sažetak
Učiteljski fakultet u Rijeci u suradnji s predstavnicima Odjela za školstvo Primorsko-goranske županije i Grada Rijeke suradna je ustanova u međunarodnom Erasmus+ K3 projektu PROMEHS: Promoting Mental health at Schools (606689 – EPP-1-2018-2-IT-EPPKA3-PI- POLICY) ili Promocija mentalnog zdravlja u vrtićima i školama. Projekt je započeo 15. veljače 2019. godine i trajat će do 14. veljače 2022. godine. Osnovni cilj ovog projekta je razvoj, implementacija i evaluacija kurikuluma za mentalno zdravlje djece i mladih u dječjim vrtićima, osnovnim i srednjim školama, kako bi se ojačala povezanost između školskih programa temeljenih na istraživačkim rezultatima i odgojnoobrazovnih institucija, odnosno osnažila veza između znanosti, prakse i politike. S obzirom na rastuću pojavnost različitih poteškoća u domeni mentalnog zdravlja djece i mladih, kako u našoj zemlji tako i u svijetu, uz dokazano spuštanje dobne granice za niz smetnji, postoji snažna potrebna za kontinuiranim promišljanjem o preventivnim i kurativnim programima za djecu i mlade. Pritom je poseban izazov osnažiti dječje vrtiće, osnovne i srednje škole u njihovoj funkciji ostvarenja najviše razine dobrobiti djece i mladih. Ovo bi trebao biti prvi kurikulum mentalnog zdravlja kojeg će zajednički kreirati znanstvenici, praktičari i predstavnici lokalnih zajednica te zakonodavstva iz 20 institucija iz 7 zemalja uključenih u projekt. Očekuje se da bi primjena ovog kurikuluma trebala značajno povećati razinu dobrobiti djece i mladih, odgajatelja/učitelja te da će svojim pozitivnim ishodima ostvariti mogućnost implementacije u dječjim vrtićima, osnovnim i srednjim školama zemalja koje su uključene. Kurikulum će se temeljiti na postojećim znanjima iz područja mentalnog zdravlja, socijalno- emocionalnog učenja i psihološke otpornosti. Voditelj projekta je Sveučilište u Milanu- Bicocca, prof. dr. sc. Ilaria Grazzani, a ostali suradnici su Sveučilište u Malti, Sveučilište u Latviji, Sveučilište Stefan cel Mare u Suceavi (Rumunjska), Regionalni ured za obrazovanje u Suceavi (Rumunjska), Sveučilište u Lisabonu (Portugal) i Sveučilište u Patrasu (Grčka). S Učiteljskog fakulteta u Rijeci na projektu sudjeluju: voditeljica projekta u Hrvatskoj izv. prof. dr. sc. Sanja Tatalović Vorkapić, te suradnice: red. prof. dr. sc. Lidija Vujičić, Akvilina Čamber Tambolaš, te projektna asistentica Tanja Đoić. Predstavnica Grada Rijeke je Lana Golob.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Napomena
The poster was created as part of the project PROMEHS: Promoting Mental health at Schools (606689 – EPP-1-2018-2-IT-EPPKA3-PI-POLICY), Erasmus+
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Rijeka