Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1057144

Osnaživanje dobrobiti djece i mladih u Hrvatskoj: Prezentacija projekta PROMEHS


Tatalović Vorkapić, Sanja; Vujičić, Lidija; Čamber Tambolaš, Akvilina
Osnaživanje dobrobiti djece i mladih u Hrvatskoj: Prezentacija projekta PROMEHS // Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2019
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 1-1 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1057144 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osnaživanje dobrobiti djece i mladih u Hrvatskoj: Prezentacija projekta PROMEHS
(Empowering children’s well-being in Croatia: Presentation of PROMEHS project)

Autori
Tatalović Vorkapić, Sanja ; Vujičić, Lidija ; Čamber Tambolaš, Akvilina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Skup
Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2019

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 15.11.2019. - 17.11.2019

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
mentalno zdravlje djece i mladih ; razvoj kurikuluma
(mental health curriculum for children and youth ; development of curriculum)

Sažetak
Učiteljski fakultet u Rijeci u suradnji s predstavnicima Odjela za školstvo Primorsko-goranske županije i Grada Rijeke suradna je ustanova u međunarodnom Erasmus+ K3 projektu PROMEHS: Promoting Mental health at Schools (606689 – EPP-1-2018-2-IT-EPPKA3-PI- POLICY) ili Promocija mentalnog zdravlja u vrtićima i školama. Projekt je započeo 15. veljače 2019. godine i trajat će do 14. veljače 2022. godine. Osnovni cilj ovog projekta je razvoj, implementacija i evaluacija kurikuluma za mentalno zdravlje djece i mladih u dječjim vrtićima, osnovnim i srednjim školama, kako bi se ojačala povezanost između školskih programa temeljenih na istraživačkim rezultatima i odgojnoobrazovnih institucija, odnosno osnažila veza između znanosti, prakse i politike. S obzirom na rastuću pojavnost različitih poteškoća u domeni mentalnog zdravlja djece i mladih, kako u našoj zemlji tako i u svijetu, uz dokazano spuštanje dobne granice za niz smetnji, postoji snažna potrebna za kontinuiranim promišljanjem o preventivnim i kurativnim programima za djecu i mlade. Pritom je poseban izazov osnažiti dječje vrtiće, osnovne i srednje škole u njihovoj funkciji ostvarenja najviše razine dobrobiti djece i mladih. Ovo bi trebao biti prvi kurikulum mentalnog zdravlja kojeg će zajednički kreirati znanstvenici, praktičari i predstavnici lokalnih zajednica te zakonodavstva iz 20 institucija iz 7 zemalja uključenih u projekt. Očekuje se da bi primjena ovog kurikuluma trebala značajno povećati razinu dobrobiti djece i mladih, odgajatelja/učitelja te da će svojim pozitivnim ishodima ostvariti mogućnost implementacije u dječjim vrtićima, osnovnim i srednjim školama zemalja koje su uključene. Kurikulum će se temeljiti na postojećim znanjima iz područja mentalnog zdravlja, socijalno- emocionalnog učenja i psihološke otpornosti. Voditelj projekta je Sveučilište u Milanu- Bicocca, prof. dr. sc. Ilaria Grazzani, a ostali suradnici su Sveučilište u Malti, Sveučilište u Latviji, Sveučilište Stefan cel Mare u Suceavi (Rumunjska), Regionalni ured za obrazovanje u Suceavi (Rumunjska), Sveučilište u Lisabonu (Portugal) i Sveučilište u Patrasu (Grčka). S Učiteljskog fakulteta u Rijeci na projektu sudjeluju: voditeljica projekta u Hrvatskoj izv. prof. dr. sc. Sanja Tatalović Vorkapić, te suradnice: red. prof. dr. sc. Lidija Vujičić, Akvilina Čamber Tambolaš, te projektna asistentica Tanja Đoić. Predstavnica Grada Rijeke je Lana Golob.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)

Napomena
The poster was created as part of the project PROMEHS: Promoting Mental health at Schools (606689 – EPP-1-2018-2-IT-EPPKA3-PI-POLICY), Erasmus+



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Rijeka

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Tatalović Vorkapić, Sanja; Vujičić, Lidija; Čamber Tambolaš, Akvilina
Osnaživanje dobrobiti djece i mladih u Hrvatskoj: Prezentacija projekta PROMEHS // Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2019
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 1-1 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Tatalović Vorkapić, S., Vujičić, L. & Čamber Tambolaš, A. (2019) Osnaživanje dobrobiti djece i mladih u Hrvatskoj: Prezentacija projekta PROMEHS. U: Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2019.
@article{article, author = {Tatalovi\'{c} Vorkapi\'{c}, Sanja and Vuji\v{c}i\'{c}, Lidija and \v{C}amber Tambola\v{s}, Akvilina}, year = {2019}, pages = {1-1}, keywords = {mentalno zdravlje djece i mladih, razvoj kurikuluma}, title = {Osna\v{z}ivanje dobrobiti djece i mladih u Hrvatskoj: Prezentacija projekta PROMEHS}, keyword = {mentalno zdravlje djece i mladih, razvoj kurikuluma}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Tatalovi\'{c} Vorkapi\'{c}, Sanja and Vuji\v{c}i\'{c}, Lidija and \v{C}amber Tambola\v{s}, Akvilina}, year = {2019}, pages = {1-1}, keywords = {mental health curriculum for children and youth, development of curriculum}, title = {Empowering children’s well-being in Croatia: Presentation of PROMEHS project}, keyword = {mental health curriculum for children and youth, development of curriculum}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font